2. Opinions d'hotels de Tanzània
  3. Opinions d'hotels de Tanzània
Arumeru Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

"Bon tracte"

• Kizumba House Puntuació: 9

"La neteja, la ubicació, la mida del habitació i la terrassa"

• "Tot està molt bé. Còmode, habitacions grans i netes, personal amable, exteriors i jardins bonics, bon menjar al restaurant."

• Arusha Backpackers Hotel Puntuació: 5

"La dutxa d'aigua calenta"

• Wakawaka Hostel Puntuació: 8

"El personal que treballa a Wakawaka és molt hospitalari i agradable. Lloc molt proper al centre d'Arusha. Ens van ajudar a l'hora de fer algunes activitats per la zona. Té una zona de chill-out que és molt agradable. Té bon wifi."

• Savannah House Puntuació: 9

"La noia que ens va rebre molt molt simpàtica. La decoració molt bonica. I el llit molt còmode i gran. També hi havia aigua calenta i wifi. L’esmorzar comença a les 7 am, com vam haver de marxar a les 6 am ens van preparar una caixeta amb fruita i un ou dur molt amablement però ens vam perdre el gran esmorzar. Molt bé pel preu que vam pagar."

• Meru Hostel Puntuació: 5

"L'esmorzar molt bo! El personal molt amable i tenen unes zones comunes molt guais!"

• Savannah House Puntuació: 9

"La seva netedat i decoració de les habitacions. Va ser una excel·lent porta d'entrada a Tanzània."

• Olerai Lodge Puntuació: 10

"L'habitació era enorme, ben decorada, envoltada de natura i tranquila. El menjar molt correcte i el personal simpàtic i amable."

• Outpost Lodge Puntuació: 8

"el personal i el menjar excel.lents"

Els 28 millors hotels de Arumeru