Axarquía Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hostal Boutique Plaza Cantarero Beoordelingsscore: 10

“Heel mooie locatie, ten alle tijden kon je vragen stellen. Geweldig dakterras met mogelijkheid om koelkast te gebruiken. Heel centraal en toch rustig gelegen.”

• Hostal Alhambra - Adults Only Beoordelingsscore: 10

“- locatie - heel proper - vriendelijk personeel”

• La Casa del Burro Beoordelingsscore: 10

“We zijn er maar 3 dagen geweest, maar was veel te kort. Het is een echte aanrader. De kronkelbaan wordt je snel gewoon en het zicht is de moeite waard. De locatie is een plekje paradijs. Marianne & Harry hebben ons verwend met een heerlijk ontbijt voor iedereen wat lekkers. We mochten zelf het overschot meenemen voor later. Ik heb enorm genoten van de natuur om ons heen. Zo veel verschillende bomen, planten, vogels. Het zwembad is heel groot. We hebben genoten van de rustegevende locatie. We hij een kamer met badkamer gehuurd. Gezellige sfeer met mooie houten elementen. Meer moest dit niet zijn. Shampoo & body lotion aanwezig, alsook goede haardroger. Ook is er in de patio een koelkast aanwezig die we mochten gebruiken om onze spulletjes fris te bewaren. Voor onze aankomst kregen we al heel wat info om onze weg makkelijk te vinden tot de B&B of winkels/eetplekjes,... Kortom, gewoon boeken !”

• Finca Elements Beoordelingsscore: 7

“Het uitzicht was schitterend”

• Hostal Azahara Beoordelingsscore: 5

“Locatie”

• HC Calahonda Beach Nerja Beoordelingsscore: 9

“Prima, in het centrum en vlakbij het strand Tegenover het uitzicht bij het ontbijt koffie restaurant je.”

• Salamandra Plaza B&B Beoordelingsscore: 7

“Prachtige locatie met mooi uitzicht. Middenin het dorp. Ook het terras boven was prettig.”

• “Kiko en Natalia zijn ontzettend lief en hartelijk. Zonder opdringerig te zijn zullen ze er alles aan doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Daarbij is het ontbijt top, elke dag anders en veel zelfgemaakt. Lekkere bedden en heel schoon.”

• Casa Hermosa Beoordelingsscore: 9

“Het huisje, de rust, het zwembad en het uitzicht. Ook is er een leuke ruimte bij het zwembad waar je een drankje en hapje kunt gebruiken en een spelletje kunt spelen. Lekkere ligbedden bij het zwembad en prachtig onderhouden. Tom en zijn vrouw Olga zijn zeer behulpzaam en supertrots op hun prachtige casa”

• “Rustig en toch centraal gelegen”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Axarquía

gebaseerd op 45.415 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com