2. Opinions d'hotels de Montenegro
  3. Opinions d'hotels de Montenegro
Bjelasica Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Hotel Serdar Puntuació: 9

"Molt bones instal·lacions, excel·lent restaurant i un personal molt atent. Ens van ajudar a organitzar una activitat de rafting per l’endemà."

• Blue Village 8 Puntuació: 7

"val mes la pena esmorzar a Kolasin"

• Guesthouse Stanišić Puntuació: 10

"Vam viure una experiència extraordinària. La senyora de la casa i la seva filla ens van preparar un sopar i un esmorzar boníssims, amb productes locals. Vam estar parlant amb ells i vam tenir unes converses molt interessants. Són persones encantadores. A més, el lloc es troba dins del parc natural, rodejat de montanyes, … Us el recomanem al 200%"

• ECO ViLLAGE CORIC Puntuació: 10

"espectacular todo de madera"

• ECO ViLLAGE CORIC Puntuació: 9

"La ubicació, el tracte, el menjar, tot excellent, per tornar-hi sens dubte"

• "Havíem reservat la casa mòbil perquè pensàvem que estaria una mica menys a la vista i tindríem espai privat, però en arribar a l’allotjament, la nostra reserva no ens va fer el pes i els propietaris van ser molt amables i ens van oferir un allotjament alternatiu. La caseta on ens vam estar tenia dos llits i una tauleta, però era suficient. El paisatge era preciós."

• Mini Garden Puntuació: 10

"El personal amable, les habitacions petites pero acollidores i comodes. Tot super net. I l'ubicació bona :)"

• Kamp Janketic Puntuació: 10

"L'entorn és increïble. Està molt ben situat per poder fer rutes per la natura que et sorprenen molt positivament. La Dajana és molt atenta i ens ha ajudat en tot el que hem necessitat."

• Apartment Kalina MM2 Puntuació: 7

"Apartament molt nou"