2. Hotelbeoordelingen Zweden
  3. Hotelbeoordelingen Zweden
Bohuslan Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “De rustige locatie/ omgeving en het ontbijt was oké. Er is voldoende keuze en het personeel is vriendelijk. Het was opgeruimd en schoon.”

• Scandic Laholmen Beoordelingsscore: 10

“Alles was ok, het gehele verblijf was top. Kamer en badkamer erg schoon en ruim, restaurant en bar erg goed en gezellig. Het geeft je een erg huiselijk gevoel, het is mooi gelegen in een mooi vissersplaatsje. Leuke restaurantjes in de buurt als je niet in het hotel wil eten.”

• Hem till Bengt Beoordelingsscore: 8

“Wij verbleven 1 nacht bij Bengt (hadden wel de mooiste/beste bungalow geboekt). Aardige gastheer en heeft veel tips. Onze electrische auto konden we opladen, gratis parkeren. Prima ontbijt. Leuke bungalow met zitje buiten, schone badkamer en prachtig uitzicht! Rustige omgeving. Wij zijn een dagje naar Smögen en Kungshamn geweest, leuke dorpjes, heel goed te bereiken vanaf Bengt.”

• Hensbacka Herrgård Beoordelingsscore: 9

“De vriendelijke host en de gemoedelijke sfeer”

• Hotel Fars Hatt by Dialog Hotels Beoordelingsscore: 1

“Waardeloze kamer”

• Vann Spa Hotell & Konferens Beoordelingsscore: 10

“Heerlijke plek! Fantastische spa en ontbijt.”

• Björkö SeaLodge Beoordelingsscore: 10

“We hebben echt genoten van dit plekje, mooi eiland en fijne spa-mogelijkheden. Ook vriendelijk en behulpzaam contact met de eigenaresse. Dank!”

• Hotel Spekeröd Beoordelingsscore: 5

“Locatie is goed en door sleutelcode toegang altijd betreedbaar, super. Het enige minpunt is/was het ontbijt. Geen keuze, te weinig, stuurse bediening welke alleen dat aanbied wat vlgs. hen moet.”

• Resö Hamnmagasin vandrarhem Beoordelingsscore: 9

“Uitzicht prachtig. Heel veel rust,wij waren buiten seizoen. Eet en leefruimte heel gezellig. Heel geschikt voor families of vriendengroep 8 personen.”

• Bohusgården Hotell & Konferens Beoordelingsscore: 8

“Prachtige familiekamer met groot bad. Super handig en een groot feest voor 3 kleine kinderen. Er was een uitgebreid ontbijtbuffet met ontzettend veel glutenvrije mogelijkheden. Er lag bij aankomst wat lekkers voor de hond.”

De 30 beste hotels in: Bohuslan