2. Hotelbeoordelingen Zweden
  3. Hotelbeoordelingen Zweden
Bohuslan Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Lekanders Bär & Boende Beoordelingsscore: 10

“Vriendelijk mensen ,lekker bed, goed verzorgd , ik was op doorreis maar het is . Zelfs aan te raden voor meerdere dagen.”

• Hotell & Restaurant Solliden Beoordelingsscore: 9

“Locatie is in het centrum. De medewerkers die zeer gastvrij zijn.”

• Lådfabriken Beoordelingsscore: 10

“De mooie unieke ligging, de aardige gastheren en het heerlijke ontbijt. We hebben er in de avond een heerlijk drie gangen diner gegeten met de beste vissoep. We kregen tips over de omgeving. Marcel en Johan waren betrokken en gezellig in de communicatie.”

• “De sfeervolle kamer met het balkonnetje en het mooie uitzicht”

• Älgbergets Bed & Breakfast Beoordelingsscore: 8

“Schoon en goede service”

• Älgbergets Bed & Breakfast Beoordelingsscore: 8

“Faciliteiten en de omgeving.”

• Älgbergets Bed & Breakfast Beoordelingsscore: 7

“Rustige boerderij Pittoreske kamer/bijgebouw met bezoek van katten en kippen, als we wilden. Goed ontbijt 3 ruimtes (woon-, bad- en slaapkamer) - was wel fijn”

• Villa Bro Beoordelingsscore: 8

“De ligging, mooi uitzicht, vriendelijke gastvrouw, verzorgd ontbijt, goede bedden.”

• Hotel Tanum Gestgifveri Beoordelingsscore: 8

“Centrale ligging”

• “De uitstraling van het gebouw en de inrichting is erg sfeervol. Wij voelden ons er meteen thuis. Ook fijn dat de eetkamer gebruikt kan worden als leefruimte en dat er de hele dag koffie, thee en warme chocomelk beschikbaar is. De familiekamer was perfect voor ons gezin van vier personen. Het was heel netjes en schoon. Het ontbijt in de ochtend bij het zusterhotel was heel uitgebreid en lekker! Ook daar was de eetkamer erg sfeervol ingericht. De locatie direct aan zee is ook een pluspunt.”

De 20 beste B&B's en herbergen in: Bohuslan

gebaseerd op 10.573 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com