2. Hotelbeoordelingen Zweden
  3. Hotelbeoordelingen Zweden
Bohuslan Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotell Viking Beoordelingsscore: 9

“Buitengewoon”

• Rasta Lilla Edet Beoordelingsscore: 7

“Prima uitvalsbasis, fijn terras achter. Goed ontbijt.”

• Rasta Håby Beoordelingsscore: 7

“De ligging naast de E6”

• Scandic Laholmen Beoordelingsscore: 10

“Alles was ok, het gehele verblijf was top. Kamer en badkamer erg schoon en ruim, restaurant en bar erg goed en gezellig. Het geeft je een erg huiselijk gevoel, het is mooi gelegen in een mooi vissersplaatsje. Leuke restaurantjes in de buurt als je niet in het hotel wil eten.”

• Hem till Bengt Beoordelingsscore: 8

“Wij verbleven 1 nacht bij Bengt (hadden wel de mooiste/beste bungalow geboekt). Aardige gastheer en heeft veel tips. Onze electrische auto konden we opladen, gratis parkeren. Prima ontbijt. Leuke bungalow met zitje buiten, schone badkamer en prachtig uitzicht! Rustige omgeving. Wij zijn een dagje naar Smögen en Kungshamn geweest, leuke dorpjes, heel goed te bereiken vanaf Bengt.”

• Bohusgården Hotell & Konferens Beoordelingsscore: 8

“Locatie”

• Resö Hamnmagasin vandrarhem Beoordelingsscore: 9

“Uitzicht prachtig. Heel veel rust,wij waren buiten seizoen. Eet en leefruimte heel gezellig. Heel geschikt voor families of vriendengroep 8 personen.”

• Stora Hotellet i Fjällbacka Beoordelingsscore: 9

“Locatie was prachtig. Personeel is erg behulpzaam Kamer is prima Je kan prima eten in het restaurant”

• Hotel Fars Hatt by Dialog Hotels Beoordelingsscore: 1

“Waardeloze kamer”

• Grand Hotel Marstrand Beoordelingsscore: 9

“De locatie, midden op het prachtige Marstrand. De charme van het oude hotel met moderne comfort. En de vriendelijke medewerkers. Niets was te gek, alles was geweldig!”