3. Beoordelingen vakantiewoningen: Chania
Chania Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Epimenidis House Beoordelingsscore: 10

“Maria stond ons op te wachten met de sleutels en gaf ons een beknopte rondleiding. De huisbereide gebakjes en een reeds gevulde koelkast stonden ons ook op te wachten. Daarnaast werd de koelkast geregeld bijgevuld en werden we geregeld getrakteerd op dessertjes. De faciliteiten waren ook fantastisch, alles is er aanwezig voor een zalig en rustgevende vakantie. Tip: huur een auto want het ligt heel afgelegen.”

• Stavroula Hotel Palace Beoordelingsscore: 10

“Ruime kamer. Mooi uitzicht. Heel schoon. Rustig maar centraal gelegen”

• Lofos Village Chania Beoordelingsscore: 10

“Alles was heel netjes, super uitzicht, veel privacy, eigen zwembad.”

• Christina Beach Hotel Beoordelingsscore: 8

“Ligging, zwembad, hygiëne”

• Sea & City Apartments Beoordelingsscore: 9

“Algemeen te gebruiken faciliteiten zoals lounge corner, koffie en thee en zwembad met ligstoelen.”

• Nival Luxury Suites Beoordelingsscore: 9

“All top”

• Blue Horizon Beoordelingsscore: 10

“Mooie propere kamer en badkamer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en perfecte ligging. Het ontbijt is op het dakterras met uitzicht op zee en er is een privé parking achter het hotel.”

• Tersanas Beach Lodges Beoordelingsscore: 10

“Elke dag schone lakens en handdoeken en een hele schone appartement. De beide zeer aardige dames wassen zelfs op en ordenen de make-up tafeltje. Zelden zoiets meegemaakt. Ook badkamer superschoon. Kregen lekkere Raki eerste 2 dagen. Zwembad, 10 meter van klein strandje is ook super. Stukje verder is een grote strand met kiosk en leuk restaurantje. Top locatie.”

• Leste Luxury Homes Beoordelingsscore: 10

“Als je het perfect wilt hebben, van A tot Z dan is dit een aanrader. Het ontvangst, tijdens het verblijf alles wordt eraan gedaan om je in de watten te leggen en. Heerlijk”

• Eleftherias Suites Beoordelingsscore: 3

“Het ontvangst”