2. Opinions d'hotels de Espanya
  3. Opinions d'hotels de Espanya
Ciudad Real Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Hostal La Noria Puntuació: 9

"El bon tracte que dóna Juan. Està atent a tot allò que puguem necessitar. Prepara calefacció per què en arribar estigui comfortable l' habitació, dedica estona a compartir el nostre viatge i ens dóna indicacions per seguir les rutes."

• Parador de Manzanares Puntuació: 9

"La habitació amplia. El menjar bastant bé també"

• Hotel Hidalgo Quijada Puntuació: 8

"Molt bona atenció per part de l'Angel Luis que en tot moment ens va facilitar informació i atenció necessària. Hotel petit però amb tot el necessari. Vam demanar una habitació doble i era molt àmplia i còmoda. Vam poder aparcar amb faciitat a prop de l'hotel i la distància a peu fins al centre són uns 5 minuts. Preu-qualitat molt adequat."

• "El nostre grup no es va poder allotjar en aquest hotel, per petició seva. Ens en varen oferir un de qualitat i situació superior. Estem molt agraïts per el canvi. L'hotel a on ens varem allotjar es el Retiro del Maestre, molt acollidor i el personal ens va tractar perfecte"

• Hotel Ecologico Toral Puntuació: 7

"Cèntric, ben comunicat amb la zona comercial i molt a prop de Toledo."

• Hotel Paloma Puntuació: 9

"Ubicació i qualitat-preu"

• Silken Alfonso X Puntuació: 8

"L'aparcament de l'hotel, una mica fotut"

• Exe Doña Carlota Puntuació: 9

"Esmorzar tipus bufet força variat. Facilitat per aparcar al mateix hotel i de manera gratuïta. Habitació àmplia i tranquil·la."

• "Està a peu de carretera i va bé per dormir i continuar el viatge al dia següent."

• Hotel Ramomar Puntuació: 7

"Personal de recepció molt atent i resolutiu. Habitació doble còmode i tranquil·la."

Els 30 millors hotels de Ciudad Real