2. Opinions d'hotels de Portugal
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Coimbra Region
Coimbra Region Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Villa Barrinha Puntuació: 10

"Todo genial"

• Ilha 12 Suites Puntuació: 7

"Magnífiques vistes"

• Guest House Santa Clara Puntuació: 9

"Molt fàcil aparcar. Bones i còmodes instruccions per arribar. Molt net i còmode. Bona relació preu qualitat."

• Miguel Torga Room Puntuació: 5

"Res"

• "La tranquilitat, la neteja i la situació"

• AQ 188 Guest House Puntuació: 9

"Casa totalmente renovada. Varíes habitaciones (la nostra era al primer pis) i una cuina a la planta baixa amb microones No hi havia esmorzar! L’habitació era gran, lluminosa, bonica i confortable. El bañy i el vestidor, perfectos! Hi havia cafetera a l’habitaciò."

• "Lloc molt cèntric, berenar fantàstic a un hotel proper. Bona relació qualitat-preu i bon servei. Proper a restaurants i botigues. Ens varem allotjar a l'hivern i vam trobar aparcament fàcilment, però m'imagino que a l'estiu pot ser un poc complicat."

• Ah33 - Estúdios Puntuació: 9

"L’ubicació i la confortabilitat de l’apartament. Tot molt ben cuida’t i estèticament molt bonic"

• Casa das Tílias Puntuació: 8

"A destacar les atencions de la propietària, molt bona comunicació tant per missatges previs com en persona. Barri molt tranquil i agradable. Habitació i bany nets i espaiosos."

• The Luggage Puntuació: 7

"Es molt cèntric i el llit molt confortable. Les habitacions son grans. La casa es molt bonica i el Sr. de recepció va ser molt amable i informa molt bé sobre Coimbra"

Els 30 millors bed and breakfasts i fondes de Coimbra Region

A partir de 71.880 opinions de bed and breakfasts i fondes a Booking.com