Comarca Central Zaragoza Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hostal San Jorge Beoordelingsscore: 8

“Goede prijs voor een stad. Vriendelijk personeel. Prima kamer met open raam naar de straat.”

• Arcohotel Beoordelingsscore: 10

“Heel comfortabel en schoon. We werden heel vriendelijk ontvangen. Erg leuk dorp met mooi park aan de rivier.”

• Pensión La Estrella Beoordelingsscore: 5

“De ruime kamer waarin we onze fietsen konden stallen. In de keuken konden we ons ontbijt eten. Daar is een koelkast, magnetron en tafelblad.”

• “De inrichting en ligging”

• “Vriendelijke ontvangst, voor de fietsen binnen een plek gevonden. Comfortabele, rustige kamer. Prettig café beneden.”

• Hostal Puente de Piedra Beoordelingsscore: 8

“Goed bereikbaar, parking in de onmiddellijke buurt, no-nonsense verblijf op minder dan 500 meter van de Puente de Piedra, en dus de Kathedraal en het oude centrum. Voor dié prijs...”

• Hostal El Carmen Beoordelingsscore: 9

“De ontvangst. Ondanks late aankomst.”

• Hostal Cumbre Beoordelingsscore: 8

“De locatie is ideaal, vlakbij het centrum. Fijn dat er een werkende airco aanwezig was.”

• Hostal Milmarcos Beoordelingsscore: 5

“Op wandelafstand van het historische centrum en de kamer was netjes. Vrouw aan de receptie heel vriendelijk”

• Arcohotel Beoordelingsscore: 7

“Moderne ruime kamer en badkamer Zeer goedkoop, uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding Kleine honden zijn toegelaten tegen een meerprijs maar je moet rekening houden met een groot aantal huisregels (je krijgt zelfs een afgedrukt reglement mee voor je huisdier) Leuk dorpje langsheen een riviertje met als extra attractie de vele ooievaarsnesten op de kerk en de omgeving”

De 10 beste B&B's en herbergen in: Comarca Central Zaragoza

gebaseerd op 20.726 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com