Comarca Central Zaragoza Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Apartamento Foro Romano Beoordelingsscore: 10

“Het appartement is dicht bij het historische centrum, tram en buslijnen. Het appartement was zeer compleet en schoon ingericht. De eigenaar was zeer gastvrij en behulpzaam. Dit appartement is echt een aanrader voor als je Zaragoza wil verkennen. Het appartement ligt op de derde verdieping, goed ter been zijn is wel een must. Het bed was wat kleiner dan wij gewend zijn, maar dat was wel knus.”

• “Een appartement in het centrum, je auto kun je parkeren in een parkeergarage vlakbij. Het appartement is compleet uitgerust. Let op!! Het bevindt zich een de 9e verdieping!!!! Savonds zijn er veel gezellige tapas barretjes en de volgende ochtend hebben wij heerlijk ontbeten bijeen bar aan de overkant.”

• Ático con terraza en la Jota Beoordelingsscore: 8

“De ligging in een leuke levendige wijk, gemakkelijk met het openbaar vervoer naar het centrum, efficiënt contact met de eigenaresse, het terras”

• Julia’s Garden Beoordelingsscore: 9

“De fraaie tuin met zwembad en de rustige omgeving.”

• “Mooie locatie, ruim appartement met alle noodzakelijke voorzieningen.”

• Apartamentos Sabinas El Pilar Beoordelingsscore: 9

“Goede uitrusting en goede locatie.”

• Silken Casa Platerias Siglo XV Beoordelingsscore: 7

“De ligging in het centrum. Onze host Maria was een goede hulp en fijn in de begeleiding tijdens ons verblijf.”

• AZ El Balcón de Torre Nueva III Beoordelingsscore: 8

“De locatie is perfect. Midden in centrum Zaragozza, toch heel stil op appartement. Voldoende lichtinval en niet te warm binnen (mei). Dicht bij tram.”

• Apartamentos Sabinas Don Jaime Beoordelingsscore: 9

“Mooi ruim appartement. 2 badkamers en fijne bedden. Klein keukentje aanwezig. Locatie midden in het centrum. Alles op loop afstand”

• El Campo Beoordelingsscore: 8

“Het zwembad was zeer goed onderhouden. Verder was alles wat je nodig had aanwezig. Internet was stabiel.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Comarca Central Zaragoza

gebaseerd op 29.854 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com