2. Opinions d'hotels de Irlanda
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de County Cork
County Cork Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Lancaster Lodge Puntuació: 8

"Bona ubicació, a 5 minuts caminant del centre. Vam tenir parking gratuït. L'habitació és molt espaiosa."

• Belvedere Lodge Puntuació: 7

"És una casa molt mona i tradicional i molt acollidora, espais molt amples, empleats molt amables, i llits molt còmodes"

• Moorepark West House Puntuació: 10

"Tracte fantàstic per part de Trisha. La casa és preciosa, les habitacions molt confortables. Vam poder utilitzar la cuina, i per desdejunar teníem tot tipus de menjar a la nevera a la nostra disposició. Un lloc molt recomanable per visitar la zona."

• Foxhollow House Puntuació: 10

"es un B&B excepcional"

• "Ubicació + Amabilitat de la mestressa + Aparcament fàcil"

• The Old Dispensary Puntuació: 9

"Habitació gran, còmoda, luminosa, armari gran."

• Redclyffe Guesthouse Puntuació: 10

"Tracte molt respectuós i amable. Esmorzar molt complert. Molt net . M' he trobat com a casa. Zona tranquil.la propera a les universitats , a 20 min del centre, arriba l.autobús ."

• Redclyffe Guesthouse Puntuació: 7

"La meva habitació era ample i lluminosa, i hi he estat còmoda. Bullidor, té, café i una galleta de sucre cada dia. Prop del centre, caminant menys de 15 minuts, i també hi ha busos que aturen a la porta. Et fan l'esmorzar al moment (encara que no hi ha gaire varietat). Els propietaris han set molt amables."

• Belvedere Lodge Puntuació: 7

"l’esmorzar"