2. Hotelanmeldelser for Sri Lanka
  3. Hotelanmeldelser for Sri Lanka
Cultural Triangle Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Sevana City Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Anbefales værdi! God downtown beliggenhed og lækker pool på taget. Flot og rent værelse med gode senge. Personalet advarede os om støj på den pågældende dag fra nabo-templer og udleverede ørepropper, men vi hørte absolut intet!"

• Queen's Hotel Point fra anmeldelser: 1

"De havde overbooket, så jeg boede ikke på hotellet. Receptionschefen løj om det andet hotel. På det andet hotel havde jeg udsigt til klimaanlægget, to enkeltsenge.jeg bor aldrig på Queens igen, og pas på at booke på dette hotel"

• Queens mount Ridge Point fra anmeldelser: 5

"Det var en rummeligt værelse"

• Meili Lanka City Hotel Point fra anmeldelser: 7

"Beliggenhed, renlighed og facilitererne"

• Sigiriya Hillside View Villa Point fra anmeldelser: 10

"Personalet var ualmindeligt imødekommende og venlige. Løste mange problemer med stor venlighed."

• Hotel Sigiriya Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk pool og udsigt til Lions Rock. Meget venligt og serviceminded personale. Lækker helkropsmassage i deres spa."

• The Hills By Blue Fox Point fra anmeldelser: 9

"Hotellet ligger med den skønneste udsigt, værelset var flot og rent. Personalet var hjælpsomme og søde. Hotellet lå lidt længere væk fra byen, men de havde tuk tuk på stedet så de kørte gerne ind til byen for et mindre beløb."

• Ceyloni City Hotel Point fra anmeldelser: 7

"Fint lille hotel, god beliggenhed i gå afstand til det meste. Helt klart anbefalingsværdigt, i sær til prisen."

• Lakewood Residence Point fra anmeldelser: 5

"Ganske fin morgenmad God beliggenhed ift Kandy by"

• Amelia Resort Point fra anmeldelser: 8

"Personalet var rigtig søde"

De 30 bedste hoteller i Cultural Triangle