2. Hotelanmeldelser for Sri Lanka
  3. Hotelanmeldelser for Sri Lanka
Cultural Triangle Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Range Kandy Point fra anmeldelser: 10

"Personalet var helt fantastiske - utrolig imødekommende og klar til at hjælpe med alt. Maden var også super lækker. Kan varmt anbefale at booke hotellets tuk-tuk chauffør (Austin) til sightseeing i og omkring Kandy. Han er enestående og tog os med til steder vi ikke selv havde fundet. Det var et vidunderligt ophold - mine varmeste anbefalinger herfra"

• Harini Villa Point fra anmeldelser: 10

"Morgenmaden var rigtig fin, og familien var meget gæstfri. Det ligger meget tæt på Lions Rock, så man kan gå dertil. Derudover er wifi på stedet rigtig godt. Vi rejser som digitale nomader, og laver opkald over nettet til vores kunder, og det virkede perfekt under hele vores ophold."

• Range Kandy Point fra anmeldelser: 10

"Personalet er helt fantastiske og hjælper med alt der behøves. Kan varmt anbefale at tage på sightseeing med til-til chaufføren (Austin) som er super behagelig og har gode forslag til aktiviteter og oplevelser"

• Roo Mansala Boutique Villas Point fra anmeldelser: 10

"Smukt sted, idyllisk beliggende i junglen med udsigt til Lions Rock. Flot have med lækker pool. God restaurant, som lavede speciel julemiddag (juleaften), glimrende måltid, om end prismæssigt lidt i den dyre ende ift. produktet. Den Sri Lankanske morgenmad virkelig lækker. Værelset absolut fantastisk. Kæmpestort, højt til loftet, lækkert badeværelse, stor balkon med udsigt. Meget venligt og hjælpsomt personale."

• Araliya Holiday Bungalow Point fra anmeldelser: 9

"Meget venlig og hjælpsom mand, som tilbød al den hjælp vi kunne ønske os. Swimmingpool lige ved siden af, som vi skulle bruge billet og penge for at bruge. Det er inkluderet i prisen, så bare spørg Dejlig morgenmad med friskblendet juice og frisk frugt Vi havde ikke meget varmt vand, men fik lov at bruge et andet badeværelse som var tilkoblet solvarme"

• Sigiriya Water Cottage Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk sted med masser af fugleliv i skøn have med mangotræer. Rummelige og stemningsfulde bungalows. Stedet drives af virkelig sød og hjælpsom familie. Topkarakter."

• Sigiri Panaromic Tree House Point fra anmeldelser: 9

"Værtinden var meget venlig og opmærksom. Aftensmaden var lækker og rigelig. Skønt med et værelse, som er bygget ind i et træ, med en dejlig altan til at slappe af på. Hvis du gerne vil have fredelige omgivelser langt væk fra trafik og caféliv i Sigiriya, så er dette stedet. Værtindens mand har en tuc-tuc, så det er nemt at komme til Sigiriya Rock og andre steder."

• Villa Sole Point fra anmeldelser: 10

"Vi havde det dejligste ophold i Villa Sole! Det er en utrolig flot, stor og skøn villa med egen pool. Vi var meget glade for at bo her - og personalet Raj og Akka var de sødeste mennesker. De gjorde vores ophold til noget helt særligt! De var meget hjælpsomme og vi havde det rigtig godt med dem. Vi fik også det lækreste mad, som Akka lavede og Raj sørgede rigtig godt for os - vi vil til hver en tid anbefale at bo her! Og vi håber, at vi kommer tilbage hertil. Villaen ligger lidt uden for Kandy, hvilket vi synes var rigtig rart - det var dejlig roligt. De varmeste anbefalinger herfra!"

• Golden Villa Kandy Point fra anmeldelser: 9

"Den lille lejlighed består af opholdsrum/køkken, et badeværelse og et stort soveværelse. Vi nød virkelig vores ophold, og med hjælp fra ejerne fik vi set Kandys mange seværdigheder. Ejerne er opmærksomme, behagelige og SÅ hjælpsomme. Vi blev kørt til byen og fik ligeledes anbefalinger til steder at spise + de kørte os (mod betaling) til omkringliggende seværdigheder. - Der er rigtig god plads - Ejerne er fantastiske - Morgenmaden var skøn - Solidt WiFi - Rolige omgivelser og stille om natten - Virkelig god seng - Fitnesscenter 1 kilometer fra boligen - Vaskemaskine tilgængelig (mod betaling) Helt klart et sted vi anbefaler til andre."

De 30 bedste ferieudlejninger i Cultural Triangle

baseret på 4.636 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com