2. Hotelbeoordelingen Sri Lanka
  3. Hotelbeoordelingen Sri Lanka
Cultural Triangle Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Lakewood Residence Beoordelingsscore: 8

“Prachtige accommodatie, dichtbij het centrum. Eten was lekker en kamers waren heel schoon. Personeel was aardig. Echt een aanrader!”

• Kandy City View Beoordelingsscore: 10

“De locatie is goed, midden in de stad Kandy op loopafstand van het Radisson hotel. Vriendelijk mensen waarin we een goede kamer houden met zijn vieren. De pizzeria op het dak maakt het een ideale plek voor 1 nacht.”

• MARGOSA MOUNTAIN VILLA Beoordelingsscore: 10

“Alles, echt alles is zeer bevallen. Wat een gastvrijheid zeg. Ravi helpt je met alles. We gingen een stukje lopen in de omgeving, en langzaamaan ontstonden er steeds meer donkere wolken aan de lucht, er kwam een scooter onze kant op, Ravi zelf, bracht een paraplu omdat we anders misschien niet droog zouden houden. Super service! Ook het eten was voortreffelijk!! De kamers met zwam ad zijn heerlijk! Echt alles op en top!! Hier moet je zeker een keer heen!!”

• il Frangipane Beoordelingsscore: 10

“Wat een topverblijf. Een zeer groene tuin geeft de rust die je nodig hebt op vakantie. De locatie is zeer centraal binnen Sigiriya, al is het fijn om eigen vervoer te hebben. Vriendelijke jongens runnen de tent, aanrader voor een paar nachten.”

• Lankapura Heritage Beoordelingsscore: 6

“Prachtig uitzicht op de leeuwenrots en heerlijk zwembad.”

• Hotel Heladiv Beoordelingsscore: 8

“Mooi hotel Mooie kamers, fijn zwembad Goed restaurant”

• Lion Gate Hotel Sigiriya Beoordelingsscore: 9

“Het is een volledig nieuw hotel met mooie kamers en super mooie badkamer en warm water want veel plaatsen in Sri Lanka hebben geen warm water. Het zwembad is mooi en proper. Omdat het nieuw is hebben ze nog een paar puntjes om aan te werken maar Bernard doet uitstekend zijn best en ik ben zeker dat dit wel in orde komt in de toekomst. Tip...misschien handdoeken voor aan het zwembad want niet iedereen brengt zijn eigen strandhanddoek.”

• Back of Beyond - Pidurangala Beoordelingsscore: 10

“Heerlijk om in de buitenlucht te slapen, de van en ventilator zorgden ‘s nachts voor genoeg verkoeling. Het eten was er heerlijk.”

• Treasure House Tourist Rest Beoordelingsscore: 10

“Super lieve mensen, heerlijk gegeten en ontzettend behulpzaam!”

• SWP Eco Lodge Beoordelingsscore: 9

“Mooie kamer en uitzicht Lief personeel Fijn restaurant”

De 30 beste hotels in: Cultural Triangle