2. Hotelbeoordelingen Sri Lanka
  3. Hotelbeoordelingen: Anuradhapura District
  4. Hotelbeoordelingen Habarana
Sri Lanka Habarana Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Habarana Tree House Ambasewana Resort Beoordelingsscore: 9,2

“De boomhut was een unieke ervaring. De boonhut is van alle gemakken voorzien en het heeft ook een mooi zwembad. Het personeel is vriendelijk en doet alles om het je zo comfortabel mogelijk te maken. Zeker de moeite waard!”

• Lily's resort Beoordelingsscore: 8

“Eigenaar en personeel waren heel aardig.eten was ook goed.”

• Sapphire Garden Hotel Beoordelingsscore: 9,7

“Heel aardige mensen die vriendelijk en behulpzaam zijn.”

• Sapphire Garden Hotel Beoordelingsscore: 9,7

“Lieve mensen, mooie tuin, fijn zwembad, lekker eten”

• Levona Garden Resort Beoordelingsscore: 9,6

“Een geweldig verblijf. Ontzettend lieve mensen, spraken goed Engels. We verbleven in de boomhut, prachtige accomodatie. Het zwembad was perfect om af te koelen. Er was een grote tuin, met hangmat. De bedden waren goed, alles was schoon. De douche was prima. Het ontbijt was perfect, meer dan genoeg. De kinderen wilde graag extra fruit, dit was geen probleem en werd direct gebracht. Bij aankomst werd ons een grotere en luxere familiekamer aangeboden, maar wij waren erg gecharmeerd van de boomhut. De omgeving is geweldig, we hebben verschillende dieren in de tuin gezien (vogels, varanen etc). Je krijt echt het gevoel of je in de jungle zit. Er wordt op dit moment nog een boomhut gebouwd (geen overlast van gehad), voor ons een reden om nogmaals terug te komen.”

• Habarana Tree house Mutu village Beoordelingsscore: 9,2

“Als je de kans hebt om hier te verblijven, dan zeeeeeeker doen. Heerlijke plek en super bedden.”

• Wild Hut Habarana Beoordelingsscore: 9,6

“Leuke kamer bij een gastgezin op het erf. Mooie tuin waar de olifanten letterlijk langs de weg lopen. Ontbijt lekker en goed verzorgd en de man des huizes is ook erg behulpzaam. De ingang van Hurulu Eco park ligt letterlijk naast de woning dus voor safari uitstekend”

• Habarana Tree house Mutu village Beoordelingsscore: 9,2

“Wat n accommodation. Geweldig gewoon en dan te weten, dat we nov n x daar kunnen overnachten”

• Habarana Tree House Ambasewana Resort Beoordelingsscore: 9,2

“We kregen een upgrade naar de boomhut, heel erg leuk! Eigenaar bij aankomst meteen behulpzaam en middagsafari voor ons geregeld tegen goede prijs. De gids was heel vriendelijk en sprak erg goed Engels. (Beter dan onze eerdere safari ervaring in een noordelijk park) Hij heeft ons op de juiste plaatsen gebracht om vele olifanten te kunnen zien. Badderend in het meer of met de kudde op de vlakte, echt super ervaring. Eten is goed verzorgd, en over het ontbijt waren de kinderen erg te spreken en wij natuurlijk ook.”

• Gabaa Resort & Spa - Habarana Beoordelingsscore: 9

“Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie en schone chalets (4 stuks in totaal) met zwembad. Ontbijt en avondeten zeer aan te bevelen.”

De 25 beste hotels in Habarana