2. Hotelbeoordelingen Sri Lanka
  3. Hotelbeoordelingen Sri Lanka
Cultural Triangle Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Ekho Lake House Beoordelingsscore: 10

“De vriendelijkheid van het personeel is ongeëvenaard, Arun en zijn collega's stonden altijd klaar om heerlijke drankjes te maken en om helpen. We hebben 4 dagen geboekt en de laatste dag hebben we een up grade gehad naar de mooie suite ever. Zittend in de jacuzzie kijken naar olifanten die aan het baden zijn, apen die rondrennen en adelaars die over je heen vliegen. Magische plek. De kamers zijn koel, fris schoon beddengoed en fijne grote bedden, fijne douce en het buiten zitten en kijken over het meer maken de plek helemaal af. Het eten is smaakvol en vers. Echt een aanrader.”

• Goddess Garden Sigiriya Beoordelingsscore: 10

“Superschone, ruime kamer met airconditioning en fijn bed. Mooi en nieuw zwembad.”

• Hotel Sigiriya Beoordelingsscore: 9

“Prachtig uitzicht vanuit het zwembad op de Lion Rock. Verder heerlijk verblijf waar het personeel alles doet om het naar je zin te maken. Zijn ook geweldig met kinderen. Mocht je gebruik maken van het buffet dan kom je ruimte te kort in je buik. Meer dan voldoende lekkers om van te eten. Ook de a la carte kaart heeft prima opties. Of anders zit er een erg lekker restaurant om de hoek, soul food.”

• The Trees, Kandy Beoordelingsscore: 8

“Het vriendelijke personeel.”

• Sky Lodge Beoordelingsscore: 10

“Ons verblijf was fantastisch. Vooral het uitzicht was waanzinnig mooi. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam en heeft ons verblijf nog beter gemaakt. Het eten was erg ook erg goed, zowel het ontbijt als het diner. Het is ligt wel ver buiten Kandy, maar dat heeft ons niet gestoord. Echt een aanrader!”

• View360 Beoordelingsscore: 7

“Het mooie uitzicht over kandy”

• Tree house Hostel Sigiriya Beoordelingsscore: 7

“Super lieve mensen die er werken, willen alles doen, bieden gratis excursies aan etc. Goedkoop ontbijt, diner.”

• Palmyra Nature Resort Sigiriya Beoordelingsscore: 8

“De rust en hoe ze met onze 2 kinderen omgingen.”

• Lankapura Heritage Beoordelingsscore: 10

“De accommodatie is goed gelegen op loopafstand van restaurantjes. Het heeft prachtig uitzicht op de rots vanuit het zwembad. De eigenaar is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was erg goed. De kamer was heel ruim en heeft goede matrassen.”

• Hotel Heladiv Beoordelingsscore: 10

“Mooie, strakke kamers. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel restaurant maakt ontbijt, lunch en diner en het smaakt verrukkelijk. De gastheer regelde ad hoc een gids om de tempels mee te bezoeken tegen een eerlijke prijs. En gaf een kledingstuk mee om voldoende bedekt de tempel in te kunnen, zonder daar geld voor te vragen.”