2. Opinions d'hotels de Albània
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Durres County
Durres County Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• "Esta “dins” del castell. No tingueu por i entreu amb el cotxe dins de lmold bazaar fins a arribar a dalt de tot per deixar-ho al parking. L’habitacio era petitona pero comoda. El bany estava be pero a la nit perdia aigua. El menjar estava bonissim i tots son molt amables. La vista de la terrassa mentre sopes o esmorzes, no te paraules!"

• "Vistes magnifiques del castell. Esmoezar deliciós i personal molt amable."

• Ergi's Host Apartment Puntuació: 9

"L'esmorzar casolà, el bon tracte dels propietaris i la bona neteja."

• "La ubicació de l’hotel amb pàrquing privat és genial. Vistes maquíssimes de Krujë així com de la plana fins a Tirana. Esmorzar complert i força bo, opcions de sopar al restaurant també força bé de preu."

• "El llov"

• Meti Guest House Puntuació: 10

"Sens dubte el millor el l tracte humà de l' Spressa que ha estat meravellós. Sempre pendent de tots els detalls. La casa està molt neta. És molt maca i confortable. Vam compartir una excursió amb el seu fill Meti i ens va mostrar tot el parc natural de Krujë. Recomanem aquesta casa. Aneu-hi!!! Nosaltres hi tornarem!!!"

• "Molt bon esmorzar i sopar. Ben situat i boniques vistes."

• Meti Guest House Puntuació: 10

"El tracte i la atenció és espectacular. La mare d’en Meti es una senyora encantadora sempre pendent de que no et falti de res."

• Villa Mefaja Puntuació: 9

"Bona ubicació i tracte fantàstic."

• "la situació"

Els 30 millors bed and breakfasts i fondes de Durres County