2. Opinions d'hotels de França
  3. Opinions d'hotels de França
Espace Killy Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "El personal és excepcional, però excepcional !, abans d'arribar vam tenir un problema amb el cotxe (una pedra de la muntanya ens va trencar el vidre posterior) i ens van fer un arrenjament sensacional que va durar perfecte la resta del viatge. Molt agraïts a la Cassandra de recepció i a l'Alex, el manetes. L'hotel està en un emplaçament excepcional i preciós, però isolat (cal ser-ne conscient) Les instal·lacions magnífiques. El servei, tant de l'esmorzar com del sopar, fantàstics, encantadors i amables al màxim. Si no hi ha boira les vistes meravelloses, i si hi ha boira, és com estar al cel. La cuina excel·lent L'habitació molt gran i còmoda, i la dutxa també !"

• "Un hotel amb totes les comoditats per unes vacances d’esquí en família. El personal molt amable ens ha ajudat amb tot el què hem necessitat."

• Le Pramecou 27 Puntuació: 10

"Apartament ben situat, zona tranquil·la, serveis de botigues i supermercats propers. L'apartament està molt ben equipat. Té ascensor i un armariet al vestíbul per guardar material d'esquí."

• Hôtel Bellier Puntuació: 8

"Hotel molt acollidor, de caracter familiar, excel.lent ubicació i amb parking."

• "Res"

• "L'apartament està molt ben situat prop dels remuntadors de les pistes d'esquí. A les nits és tranquil. El bany està reformat i és còmode. És petit però per a 2 persones és adequat. La recollida i la devolució de les claus va ser molt fàcil."

• "La seva ubicació."

Els 20 millors hotels de Espace Killy