2. Hotelanmeldelser for USA
  3. Hotelanmeldelser for USA
Fort Lauderdale (and vicinity) Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Castle by the Sea Motel Point fra anmeldelser: 9

"Perfekt beliggenhed. Super at man kunne låne strandstole og parasol af god kvalitet. Dejlig pool"

• Horizon by the Sea Inn Point fra anmeldelser: 9

"Dejligt Motel med meget rent værelse og gode faciliteter incl. Swimmingpool. Vi ankom kl. ca. 11.30 til Motellet og fik vores værelse uden ekstraomkostning - meget fornemt og god service. Morgenmad var ok - men ikke noget særligt. Fine værelser og opholdsarealer med Parkering og borde stole."

• Sea Club Ocean Resort Point fra anmeldelser: 1

"Der er intet godt at sige om dette hotel."

• "Super dejligt hus med dejlige værelser og dejligt rent."

• "Vi havde ikke inkluderet morgenmad. Besøgte nogle restauranter i gåafstand."

• "Der var desværre ikke noget ved dette sted som vi kunne lide. Vi havde booket 3 nætter og endte med at løbe skrigende væk efter blot 1/2 time efter vi tjekkede ind."

• "Det er et dejligt og afslappende hotel. Det er vores andet ophold og det var endnu engang fantastisk. God beliggenhed ned til boardwalk og en dejlig strand. Dejlige rummelige værelser med god udsigt ud over havet. De er pæne og rene. Skøn morgenmad med udsigt til pool og strand. Der er bare en dejlig atmosfære. Vi kommer gerne igen"

• "Værelset og morgenmad var fint. Fint lille poolområde"

• Ocean Sky Hotel & Resort Point fra anmeldelser: 2

"Pool og havet"

• North Beach Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Store værelser og to toiletter. Behagelige senge og fint lille køkken med det mest nødvendige. Dejligt udeareal med borde og stole og lille opvarmet pool lige uden for døren. Meget hjælpsomt personale. Super let at komme til hotellet og fra hotellet var der kort til stranden."

De 30 bedste hoteller i Fort Lauderdale (and vicinity)