2. Hotelanmeldelser for USA
  3. Hotelanmeldelser for USA
Fort Lauderdale (and vicinity) Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Soleado Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Fremragende beliggenhed og hyggelig atmosfære. Flere hyggelige morgenmads steder. Pæn stor lejlighed. Vælg første salen hvis muligt. Så kan man sidde udenfor sin lejlighed i et par stole og lille bord."

• Beach Apartments by Avi Real Estate Point fra anmeldelser: 7

"Lejligheden var af fin størrelse og fin altan. Gode senge"

• Isle of Venice Residence and Marina Point fra anmeldelser: 10

"Oversteg alle vores forventninger! Helt fantastisk boutique hotel med sublim beliggenhed og komfort. Varmeste anbefalinger! Hotellet ligger i gå-afstand til Fort Lauderdales vidunderlige strand og til masser af lækre butikker og restauranter. Gratis parkering er et ekstra plus! Værterne var utroligt hjælpsomme og hurtige til at svare på alt, både før og under rejsen. Hotellet ligger et meget trygt sted og med den mest fantastiske beliggenhed og udsigt ud over det smukke kanalområde med luksusbåde og kæmpevillaer. Lejligheden var veludstyret, og selv om hotellet ligger lige ved Las Olas Boulevard, hørte vi ingen støj om natten. Poolområdet er hyggeligt, men vi nød især vores dejlige balkon med den fantastiske udsigt over de smukke omgivelser. Vi glæder os allerede til at komme tilbage!"

• Soleado Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Super beliggenhed tæt på vandet og alligevel dejligt roligt og fredeligt. Store lejligheder med soveværelse, stue køkken samt bad og toilet. Vi havde først en lejlighed i underetagen, hvor der var mulighed for at tage maden med ud til havebord lige udenfor døren. Hvilket bestemt var fint, men flyttede alligevel de sidste 2 dage på 1. sal, hvor der også er mulighed at sidde ude foran selve lejligheden. Sødt og venligt personale, der gjorde alt hvad de kunne for at gøre opholdet ekstra behageligt. Super med køkkenfaciliteter, som dog fungerede bedst på 1. sal. Pænt og rent. Perfekt med parkering lige udenfor."

De 30 bedste ferieudlejninger i Fort Lauderdale (and vicinity)

baseret på 10.686 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com