2. Hotelbeoordelingen Sri Lanka
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Galle District
Galle District Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Opal View Villa Beoordelingsscore: 9

“De kamer is enorm ruim, schoon en modern. De mensen zijn super gastvrij en kunnen je overal mee helpen.”

• Blue Parrot Beach Villa Beoordelingsscore: 10

“We hadden echt een onvergetelijke tijd in Blue Parrot Beach Villa. Voor de kinderen was het super om een eigen zandstrandje te hebben om fijn de hele dag in te spelen. Het uitzicht op zee is fenomenaal en zorgt ‘‘s avonds voor prachtige zonsondergangen. Er staan steeds 2 dames klaar voor het ontbijt en Sudath zorgt voor een superlekker diner en eigenlijk alles waar je om vraagt. Het samen met hem vrijlaten van babyzeeschildpadjes in de zee zal voor ons en vooral onze kinderen één van de meest onvergetelijke momenten zijn in Sri Lanka. Wij komen hier met veel plezier nog eens terug!!”

• Maison Samara Beoordelingsscore: 10

“De plaats zelf is een klein paradijs op zich. De kamers zijn super mooi. Heel grote badkamer met super douche. Je kan de aapjes vanuit de badkamer spotten. Het is een klein beetje afgelegen maar er rijden genoeg tuk tuks rond en ze zijn altijd bereid om je te helpen. Het avondeten was ook lekker. Zeker een aanrader om hier te blijven!!”

• The Jungle Loft Galle Beoordelingsscore: 10

“Wat een prachtige setting! Alles klopte, ik waande me voor even in de film ‘Eat, pray & love’. Magische plaats waar je helemaal tot rust kunt komen.”

• Ru Retreat Weligama Beoordelingsscore: 9

“Geweldige prijs kwaliteit. Ruime kamer met goed werkende A/C en alles erg schoon!”

• VODA Hotel & Spa Beoordelingsscore: 7

“Rustig gelegen en op prima afstand van Galle Fort. Ruime kamer en alles netjes! Fijn zwembad en vriendelijk personeel.”

• Villa White Queen Beoordelingsscore: 9

“Heerlijk zwembad in een mooi tuin, behulpzaam personeel. Mooie en ruime kamers in een mooi gebouw.”

• Oynise Beach Cabin Beoordelingsscore: 6

“De gastvrijheid was echt super, ze stonden gelijk voor je klaar. En het eten was ook echt goed! Uitzicht op het strand was ook geweldig!”

• Nisala Villas Beoordelingsscore: 10

“Prachtig zoals op de foto s, heerlijk met eigen zwembad Goede service en heel vriendelijk”

• Serenique Heaven Beoordelingsscore: 10

“Serenique Jeaven is een pareltje in Hikkaduwa Wat een geweldig ontvangst. Je voelt je meteen heel erg welkom.. Het appartement is modern ingericht, mooie nieuwe keuken en zo goed als nieuwe koelkast. WiFi werkt eeg goed De bedden zijn ook.goed. Ook hadden wij een heerlijk overdekt terras met grote tafel en bank.Daar was het heerlijk vertoeven. De wasmachine was ook super handig. Het appartement ligt in rustig wijkje en in de nacht is het lekker stil Winkeltjes in de buurt, 3 minuten lopen naar bus station en 5 minuten naar heerlijk strand! Sakun en familie nogmaals dank voor jullie gastvrijheid, het heerlijke Srilankaanse diner en het heerlijke verblijf. Christa en ik.komen terug hoor Serenique Heaven wordt ons vaste verblijf!”

De 29 beste vakantiewoningen in: Galle District

gebaseerd op 11.811 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com