2. Hotelanmeldelser for Tjekkiet
  3. Hotelanmeldelser for Tjekkiet
Krkonose Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel Start Point fra anmeldelser: 8

"Super hyggeligt hotel lige i centrum, tæt på restauranter osv. Udmærkede værelser og ok morgenmadsbuffet. Imødekommende og venligt personale. Du kan leje skiudstyr på hotellet. Børnebakke lige ved siden af. Gratis parkering lige udenfor, og du kan nemt køre de 500 meter ned til den store skilift, hvor der er gratis parkering."

• Hotel Zátiší Point fra anmeldelser: 8

"Det er et hotel med god beliggenhed, gode parkerings forhold, og med gode aktivitets muligheder. Dejlig stor morgen buffet."

• Hotel Adam Point fra anmeldelser: 5

"Ok senge,fin morgenmad"

• Hotel Central 1920 Point fra anmeldelser: 3

"Lå centralt i byen, og i gåafstand fra pisterne. Rengøringen var virkelig god. Morgenmaden var fin. Restauranten serverede fin mad."

• Ubytování - Černá hora Point fra anmeldelser: 6

"Udsigten fra stuen var ok. Pris og kvalitet hænger ikke sammen. Jeg har svært ved at finde positive forhold ved lejligheden."

• Depandance Villa Hubertus Point fra anmeldelser: 8

"Der var hvad der skulle være så det var perfekt"

• Wellness Hotel Šedý Vlk Point fra anmeldelser: 8

"Super hyggelige omgivelser, dejlig mad og sødt personale."

• Hotel Gendorf Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenhed."

• Hotel Olympie Point fra anmeldelser: 8

"Størrelsen på værelserne. Rengøringen var fantastisk. Personalet var venlige og imødekommende. Maden var lækker."

• Hotel Sněžka Point fra anmeldelser: 9

"Hotellet har en meget flot morgenmadsbuffet, hvor der er alt hvad man kan tænke sig. Aften-menukortet er ikke så stort, men maden er god og drikkevarerne billige. Vi rejste en familie på over 20 personer og fik lov af det søde personale, at bruge et lukket område af restauranten, hvor vi kunne sidde og spille spil og hygge os om aftenen. Premium værelset og premium lejligheden var helt i top. Skønt lille spa område og god mulighed for at booke massage."

De 30 bedste hoteller i Krkonose