2. Hotelanmeldelser for Tjekkiet
  3. Hotelanmeldelser for Tjekkiet
Krkonose Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Penzion Srub Panorama Point fra anmeldelser: 8

"Hjælpsomt personale. Fin morgenmad. Ligger lige ud til pisten. Meget hyggelig pension. Gode senge og faciliteter (hyggelig wellness afdeling)"

• Pension Silva Point fra anmeldelser: 7

"Rigtig fin morgenmad, men det allerbedste er værten, som er super sød og hjælpsom. Alene værten gør, at vi overvejer at besøge stedet for 3. gang."

• Farma Basarovi Point fra anmeldelser: 10

"Egen lejlighed i underetagen af hus. Super faciliteter for børn: forskellige boldspil, spil, legetøj og alle dyrene. Sød og venlig personale."

• Pension Villa Miluška Point fra anmeldelser: 10

"God morgenmad med blandet udvalg. Rolige omgivelser med god udsigt over byen og bjergene. Værten Lucie var venlig og imødekommende."

• Pension Alba Point fra anmeldelser: 8

"Det var fine værelser, der var rent og pænt, og en hyggelig atmosfære Det var nemt at finde"

• Vila Kamila Point fra anmeldelser: 1

"intet. ejeren er forfærdelig"

• Penzion Měšťanský Dům Point fra anmeldelser: 10

"Fedt med bowling og Airhockey og. Billig priser i baren. Dejlige senge. Tapet og gulvtæppe er slidt. Men det gør intet! Venligt og hjælpsom personale! Kommer med garenti tilbage. Godt ski område!"

• "Vi skulle rejse tidligt og kunne ikke nå morgenmaden. Personalet i restauranten var super hjælpsomme og tilberedte en stor og rigtig god madpakke som vi fik med os. Dejlig central beliggenhed og lækkert pizzeria."

• Penzion Měšťanský Dům Point fra anmeldelser: 10

"Super fed bar med bowlingbaner og Airhockey, Dart, pool bord. Gode priser i baren. Altid behagelig betjening.Dejlige senge. Fint værelse som er billigt i forhold til hvor godt det ligger. Gulvtæppe og tapet var slidt. Men det er kun kosmetisk. VI komme tilbage 2025!!"

• Pension Seidl Point fra anmeldelser: 9

"autentisk"