2. Opinions d'hotels de França
  3. Opinions d'hotels de França
Gulf of Lion Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• La Villa Rosace Puntuació: 9

"Una casa molt ben cuidada. Els anfitrions molt amables."

• Le Clos Saint Elme Puntuació: 5

"Està ben situat. És un lloc tranquil"

• L'Orangeraie Puntuació: 10

"L'esmorzar boníssim, amb unes melmelades de la casa boníssimes i de moltíssimes varietats, costava escollir. Ben servit. Ambient agradable. Còmode i molt acollidor. Senzill però net i bonic. Tot molt net. Llibertat d'horaris i molt be situat dins d'Elna. Hi tornaré."

• Le Relais de Tamaroque Puntuació: 9

"L'atenció amb molta cura pels detalls, unes vistes fantàstiques i un esmorzar molt bó. Un gran ambient per relaxar-se."

• Le jardin Puntuació: 9

"Primer de tot l'amabilitat dels propietaris. Ens vam sentir com a casa. La habitació estava molt bé. Tot funcionava perfectament. El llit molt còmode."

• H2o Chambres d'Hôtes Puntuació: 5

"La situació."

• MAISON LES AGAPANTHES Puntuació: 9

"Els amfitrions són molt amables. L'habitació es gran i còmoda. Bany molt ben decorat. Ens van deixar posar les bicicletes a dins de la casa gratuïtament. Molt bon esmorzar"

• Le Clos Saint André Puntuació: 9

"La ubicació al poble, l’espai i el esmorzar"

• L'Hostalet Puntuació: 10

"Esmorzar a la terrassa a la plaça de la república Bon esmorzar"

• "L'habitació és molt espaiosa i amb molt d'encant, igual que tota la casa. El llit molt còmode. El tracte amb en Louis és immillorable, ens ha ajudat amb tot: recomanacions de llocs per visitar, restaurants... La casa està situada als afores, en una zona tranquil·la, però ben comunicada en transport públic. També es pot fer una excursió a peu fins al llac que queda a 20-30 mins. L'esmorzar i el sopar a la casa molt bons, tot fet amb productes de proximitat. Una estada inoblidable!"

Els 30 millors bed and breakfasts i fondes de Gulf of Lion

A partir de 93.523 opinions de bed and breakfasts i fondes a Booking.com