2. Opinions d'hotels de Itàlia
  3. Opinions d'hotels de Itàlia
Golf d'Orosei Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• B&B Tiscali Puntuació: 8

"Pasqua molt agradable ens ha ajudat amb la reserva de restaurants. Lloc molt tranquil i amb unes vistes impressionants"

• Karama Puntuació: 10

"L’allotjament fabulós!! Tot perfecte; tant les instal·lacions com el servei rebut per part de la Gianna, una dona encantadora, que gestiona tot el que es necessiti i que procura que tot sigui perfecte. Molt contents i agraïts!! Segur que hi tornarem!! 100% recomanable."

• B&B da Miranna Puntuació: 10

"Tot ha estat molt bé, Miranna és encantadora i molt atenta, els seus consells ens han ajudat que el nostre viatge sigui més complet i millor. Moltes gràcies Miranna."

• "Gran estada a aquest B&B. Habitació perfecta. Neta, amplia i ben arreglada. Els esmorzars molt correctes també, en tant que hi havia varietat de dolç i salat així com productes casolans. El millor de tot però les atencions de Marco, l'amfitrió. Sempre preocupat perquè estiguéssim còmodes i assessorant-nos sobre que visitar. Sens dubte un lloc per repetir i recomanar. Facilitat per aparcar a l'exterior, múltiples llocs on menjar i moltes platges boniques a poca distància del B&B."

• B&B Dimora Dorgali Puntuació: 9

"Esta net, recient reformat amb bon gust. L’anfitriona molt amable"

• B&B Dimora Dorgali Puntuació: 9

"Tot molt bé"

• Faunele Puntuació: 8

"Habitació i lavabo molt grans. Bon esmorzar."

• "La propietaria molt amable i atenta. Lloc molt net. Esmorzar acceptable ( tot i bolleria industrial hi habia mantequilla, mermelada, ioguts, suc) i un capuccino molt cremos fet per ella :) Ho recomanem."

• Su Pasu B&B Puntuació: 8

"Han estat molt amables amb nosaltres i ens han facilitat molt l'arribada. El bany i l'habitació eren molt espaiosos."

• Casa in campagna Puntuació: 10

"Habitació gran i còmoda. La cuina compartida, pero hi ha de tot. Molt bonic si a la nit vols veure els estels. L'anfitrió molt amable. Hi ha una familia de gatets molt simpàtica."

Els 30 millors bed and breakfasts i fondes de Golf d'Orosei

A partir de 11.204 opinions de bed and breakfasts i fondes a Booking.com