2. Opinions d'hotels de Turquia
  3. Opinions d'hotels de Turquia
Goreme Historical National Park Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Yusuf Bey House Puntuació: 7

"Està molt centric. I les vistes que té desde el menjador són boniques. El personal és atent."

• "Tot."

• Sultan Cave Suites Puntuació: 9

"Todo"

• Göreme Reva Hotel Puntuació: 10

"L'hotel molt bonic i personal molt amable i disposat. L'últim dia ens van preparar esmorzar per emportar ja que marxavem molt aviat."

• Adora Cave Suites - Puntuació: 6

"l'encarregat que parla anglés"

• Goreme Valley Cave House Puntuació: 8

"L'habitació és força ampla i bonica amb les arcades, és confortable i el llit còmode. El lavabo i la dutxa molt amples i la pressió de la dutxa perfecta. La zona del breakfast és molt acollidora i la terrassa, tot i que en aquesta època està desmontada, és molt bonica i amb bones vistes."

• Turquaz Cave Hotel Puntuació: 10

"Lion era molt agradable i ens va donat totes les facilitats possibles. Ens gestionar el viatge en globo, ens va canviar diners i ens va explicar els millors llocs on anar."

• Caravanserai Inn Hotel Puntuació: 10

"Molt ben situat i les habitacions molt netes i condicionades. L’esmorzar és molt variat i el personal atent."

• "Tot molt bé la veritat. L'esmorzar complet i la terrassa per veure els globus molt bonica. Està a uns 10 minuts del centre Per nosaltres és lo millor ja que no tens el soroll dels restaurants botigues etc..."

• Emit Cave Hotel Puntuació: 6

"Ell lloc"