2. Opinions d'hotels de Eslovènia
  3. Opinions d'hotels de Eslovènia
Goriska and Karst Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• "Em van donar una habitació més gran. L’habitació estava bé."

• HOP HOUSE Garni Hotel Puntuació: 8

"És un hotel de pas, fàcil aparcar, al mig de la carretera i està molt net i és confortable. L’esmorzar està molt bé (però em sembla car 11€/persona)"

• Vila Lemic Postojna Puntuació: 10

"Allotjament a prop de Postojna. Molt net i que ofereix un esmorzar fabulós. La propietària, Marija, és molt agradable i atenta. El recomanaria sense cap mena de dubte"

• Vila Lemic Postojna Puntuació: 9

"El tracte del personal és exquisit i les instal·lacions són excel·lents. L'esmorzar és molt destacable i les recomenacions de restaurants propers un 10!!!!"

• "Allotjament molt acollidor, amb aparcament privat. Servei molt correcte, i berenar més que suficient."

• "Hostal perfecte i acollidor, en un entorn maquissim al mig del poble. La familia que el gestiona son molt amables i ens van fer sentir com a casa! Gran detall de benvinguda... això no ho trobes mai! L'habitació era increible... neta, gran i amb tot l'equipament necessari. I l'esmorzar perfecte! Totalment recomanable!"

• Sobe pri Roži Puntuació: 10

"Agradable, net, ben equipat"

• Gostilna Tratnik Puntuació: 8

"El tracte de l'amo i de la cambrera jove, molt bona gent. Menjar al seu restaurant. Boníssim!! La cambrera ens va indicar una caminada a un mirador fantàstic."

• "El lloc era agradable"

• "Cèntric, fàcil de trobar."

Els 30 millors bed and breakfasts i fondes de Goriska and Karst

A partir de 25.974 opinions de bed and breakfasts i fondes a Booking.com