2. Opinions d'hotels de Itàlia
  3. Opinions d'hotels de Itàlia
Gorizia Area Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Antica locanda al Gelso Puntuació: 10

"Habitacions molt noves i confortables."

• HR Hotel Puntuació: 7

"És un hotel que està a prop de l'aeroport de Trieste. Està ben comunicat amb tren i bus. Nosaltres vam demanar un taxi per anar a l'aeroport a través de l'hotel i va ser molt puntual i correcte. El personal de l'hotel és molt amable."

• Hotel Excelsior Puntuació: 8

"El conserge de nit, un noi jove, molt atent i preocupat per ajudar-me. Excel·lent!"

• Hotel Excelsior Puntuació: 9

"Hotel cèntric amb dos pàrquings. Habitació molt àmplia, ens van donar una habitació equipada amb cuina, taula, balcó. Lavabo espaiós i gran. Hotel d'estil clàssic en la decoració. Personal de recepció: 10. Amable, simpàtic, alegre, empàtic... Molt bé! Ens va recomanar una trattoria per sopar i va ser un encert. Esmorzar variat i abundant. Ens va sorprendre!"

• Hotel Major Puntuació: 7

"Hotel a 2 km de l’aeroport. És una bona opció per passar-hi la nit si has de volar molt aviat al matí. Fan esmorzar des de les 5 del matí. Personal amable."

• HR Hotel Puntuació: 10

"Tot en general , esmorzar econòmic i abundant"

• Villa Mirella Puntuació: 8

"La Srta. de recepció extremadament amable. L'esmorzar, força be. La ubicació, correcte."

• Nuovo Albergo Operai Puntuació: 8

"Ens vam allotjar una nit aquí perquè agafavem un vol a l’aeroport de Trieste molt d’hora i anant amb nens vam preferir agafar un hotel ben aprop per no fer-los llevar tant d’hora. L’hotel està a l’entrada del Port per tant hi ha molta gent pels voltants a les hores d’entrada i sortida dels treballadors però casi tothom va en bici, per tant no hi ha soroll. El dissabte l’esmorzar comença a les 7h però nosaltres el necessitavem abans i vam poder menjar a les 6.30h. L’habitació pels 4 és molt gran, l’únic que no tenen habitacions de 4 sino que era ina de 3 i vam pagar el llit supletori, però estava molt bé."

• Hotel Al Ponte Puntuació: 6

"La situació prop de l’autopista"

Els 29 millors hotels de Gorizia Area