2. Opinions d'hotels de Vietnam
  3. Opinions d'hotels de Hai Phong Municipality
Hai Phong Municipality Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Phoenix Flower Hotel Puntuació: 9

"El tracte amable i útil del Seven. Vistes al mar. Esmorzar inclos i servei de café i té 24h."

• Hoang Phuc Hotel Cat Ba Puntuació: 9

"Molt ben situat, preu imillorable per una habitació privada, bona dutxa!!"

• CAT BA ECO HOTEL Puntuació: 9

"La situació es fantàstica. Estàs al centre, però a la zona mes tranquila (durant la nit no sentiem xivarri). La habitació es una pasada!! Molt neta, amb llum natural i amb tot el necessari. El personal es molt amable i atent! L’esmorzar deliciós i amb moltissimes opcions (fruita, sucs, pa, pho, tallerins, carn, yozas…) Després de fer el check-out ens van deixar guardar les motxilles en un magatzem que tenen fins que vam marxar de la illa."

• Cat Ba Hongkong Hotel Puntuació: 10

"El personal de l'hotel ha estat molt atent, ens ha ajudat a organitzar l'estada a Cat Ba i recomanant activitats per fer. A l'hotel ens han reservat el tour amb vaixell, bus i ens han llogat una moto"

• Green Homestay Puntuació: 10

"Esta ubicat a 10min de la ciutat, en un petit poblet, es la ubicació perfecte per desconectar i disfrutar de la natura que t’envolta. Les habitacions són noves, molt netes i el llit molt còmode. El esmorzar es complet amb moltes opcions, també per dinar i sopar. L’entorn es precios i la família que porta el hotel molt acollidora i encantadora. També pots llogar moto i posar rentadores a bon preu. En resum una experiencia inmillorable."

• "Tenen lloguer de motos."

• Phoenix Flower Hotel Puntuació: 8

"Aigua, cafè i tè a disposició dels clients. El lloc d'esmorzar té molt bona vista. L'habitació és espaiosa. El bany és molt net. L'ascensor és ràpid I funciona molt bé."

• Cat Ba Green Hotel Puntuació: 10

"El personal molt agradable i molt efectiu. Sempre disposat a ajudar amb bona predisposició. L'habitació senzilla però neta, llit còmode. Gens sorollós. Molts restaurants i Bars aprop. El mateix restaurant del hotel molt bo. Esmorzar dels més complerts que hem trobat al Vietnam."

• Thanh Trung Hotel Puntuació: 9

"La relació qualitat preu, la millor que hem trobat a tot Vietnam. Llits molt comfortables i habitació gran i neta. Fins i tot te una petita nevera. La propietaria es molt atenta i t'ajuda amb tot el que necessitis. Es poden llogar motos a bon preu."

• Bee Lucky Homestay Puntuació: 9

"El personal, la atenció, el preu, la neteja i comoditat habitació"

Els 30 millors hotels de Hai Phong Municipality