2. Opinions d'hotels de Alemanya
  3. Opinions de cases i apartaments de Hansestadt Hamburg
Hansestadt Hamburg Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• "Apartament complet, net i comfortable. Zona de jocs per nens i cafè i te gratuit. Ben comunicat en metro"

• "Habitació immillorable per la qualitat-preu. Senzill però més que correcte i tot molt net. Tot i no haver-hi recepció, el personal ha estat disponible ràpidament en tot moment i m'han facilitat el check in i el check out. L'allotjament no és pròpiament al centre, però la comunicació és molt bona, fàcil i ràpida."

• "És un hotel còmode i funcional. Relativament cèntric i ben connectat."

• "Lloc tranquil, aparcament gratuït i molt bó el restaurant."

• Apartments City Center 8 Puntuació: 8

"Situacio! Super i poder cuinar…espaios i molt be en general"

• Base Apartments Puntuació: 7

"Productes de bany d'alta qualitat. Secador de qualitat. Begudes graguites de benvinguda. Estris de cuina d'alta gamma. Bon bullidor d'aigua i cafetera nespresso de capsules."

• "L’hotel es troba en una zona tranquil.la, just al costat del parc zoològic d’Hamburg. Està molt ben comunicat amb el centre de la ciutat, a uns 15 minuts, aproximadament, en transport públic.Just al costat de l’hotel hi ha una parada de bus (H) i el tranvia (U) L’apartament era molt espaiós, els llits molt còmodes i grans, així com el saló, la cuina i el bany. Molt bona il.luminació exterior. I la wi-fi funcionava força bé. Tot l’hotel està preparat per persones amb problemes de mobilitat. Els accessos són molt amples (ascensors, passadissos, portes, banys …) i els espais comuns també. L’esmorzar tipus bufet, molt complert, variat i amb molta fruita natural. No faltava de res. Vam arribar abans de l’hora del chec-in, i ens van deixar una habitació perquè poguéssim canviar-nos, doncs plovia, i també hi vam poder deixar tot l’equipatge. Tot el personal va ser molt amable: el noi i les nois de recepció, les noies del menjador i les noies del servei d’habitacions. Si tornem a Hamburg ens hi tornarem a allotjar sense cap dubte. Hotel molt recomanable i bona relació qualitat preu."

• "Be equipat. Ubicat en lloc tranquil."

• Citadines Michel Hamburg Puntuació: 10

"Decoració, amabilitat, cafè gratuït 24/7"

• Citadines Michel Hamburg Puntuació: 10

"Ens hem allotjat a estudi 101 i era molt complert.A banda, ben situat i molt net i agradable tot. L'esmorzar abundant i variat."

Els 30 millors apartaments i cases de vacances de Hansestadt Hamburg

A partir de 74.733 opinions de cases i apartaments de vacances a Booking.com