Hautes-Alpes Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Chalet La Gave/La Meije Beoordelingsscore: 9

“Mooie en nieuwe chalet. Ruim, veel licht en prachtige ligging qua uitzichten.”

• Gîte du Faraud Beoordelingsscore: 10

“Het fijne huis zelf, de prachtige plek het ongelooflijke uitzicht en de heel erg fijne en bijzondere mensen Francois en Christine.”

• Joli T3 en Duplex avec terrasse #6 Beoordelingsscore: 6

“Appartement met plussen en minnen. Het is een nieuw, mooi appartement. Gunstige ligging in het dorp, restaurants, bakkers e.d. op loopafstand. Ook parkeerplaats is vlakbij. Klein maar fijn dakterras met mooi uitzicht.”

• “Het appartement was heel compleet en van alle gemakken voorzien. De locatie was echt super en heel centraal”

• “Goede bedden.”

• La Durance Beoordelingsscore: 8

“Huur een skilocker aan de piste, dat scheelt de berg op slepen met ski spullen. Tip: reserveer dit online of gelijk bij aankomst.”

• La Canopée Beoordelingsscore: 9

“Charmant mooi huisje, leuk ingericht. Schitterend uitzicht. Rustig. Mooie omgeving. Mogelijkheid voor het maken van veel wandelingen in de buurt. Goeie communicatie met Elisabeth, ze was ook zeer hulpvaardig. Absoluut een aanrader.”

• Résidence du parc Beoordelingsscore: 8

“Een prima accommodatie voor een betaalbare prijs. Het appartement is niet heel groot, maar omdat we er waren voor een week skiën en we dus dagelijks op de piste stonden maakte dat voor ons niet veel uit. Het ziet er gezellig uit en de douche was erg goed.”

• RestAuberge La Reine Meije Beoordelingsscore: 9

“Prachtig uitzicht, zeer vriendelijk personeel, prima diner”

• “Leuk ingericht. Alles proper. Zelfs wat speelgoed voor de kinderen. Langs het balkonpoortje ben je meteen in de sneeuw. Avondzon op balkon. Ski in&out. Direct aan de piste en liften. Zoemend ventiatiesysteem maar hoor je niet in de kamers. We komen graag terug!”

De 30 beste vakantiewoningen in: Hautes-Alpes

gebaseerd op 37.459 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com