2. Opinions d'hotels de Regne Unit
  3. Opinions d'hotels de Hertfordshire
Hertfordshire Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Manor Of Groves Hotel Puntuació: 10

"L'habitació és enorme i el lavabo també. Els llits són super comodes i molt molt amples"

• "L’esmorzar i facilitat d’aparcar"

• "Hotel tranquil amb un personal amable i habitacions correctes. Desdejuni bo i no massa lluny de l'estació de tren"

• The King's Lodge Hotel Puntuació: 5

"Proper a la Warner Bros de Harry Potter"

• Briar Mews Puntuació: 7

"No vam poder allotjar-nos a aquesta casa, perquè l’amfitrió ens va enviar un missatge el mateix dia dient que havia hagut un problema i ens reubicaba a un altre apartament. L’apartament estava bé, però preferiem la ubicació d’aquest. Tot i això, l’amfitrió va ser molt amable i va solucionar-ho correctament."

• "Allotjament molt correcte, net, esmorzar bo. Lloc per aparcar però de pagament. Accepten animals"

• "perfeita localização junto a estação quer para ir para o centro de Londres, quer para o Harry Potter Warner Studios ( shuttle gratuito de 15 em 15 minutos) . Staff muito atencioso tanto na chegada como na partida deixamos as malas num deposito o que permitiu-nos aproveitar melhor a estadia"

• "Amabilitat del personal Comoditat de l'habitació (mida, temperatura, silenci) Comoditat del llit, possibilitat de triar coixí. Detalls que s'agraeixen: cortines que tanquen bé, llum blava al lavabo. Esmorzar abundant i variat. Possibilitat de sopar. Pàrquing gratuït. Diferents establiments de restauració a la vora."

• "situació respecte l’estació Watford junction"

• "L’esmorzar molt bé!"

Els 30 millors hotels de Hertfordshire