2. Hotelbeoordelingen Indonesië
East Java Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Bamboo & B Beoordelingsscore: 9

“De locatie, prachtig”

• INNI Homestay Beoordelingsscore: 10

“De grote ändacht voor alle klanten. De geweldige steun bij fysieke problemen.”

• Titan's Greenhouse Beoordelingsscore: 9

“De eigenaar is ontzettend behulpzaam en gastvrij. De ijen tour kan je via hun boeken en dan wordt je opgehaald en teruggebracht naar de hostel. Hebben ons gratis opgehaald van het busstation en geholpen bij onze verdere reis qua vervoer. Ik zou hier zeker verblijven als je de Ijentour wil doen!”

• Guesthouse Rumah Senang Beoordelingsscore: 10

“Een mooie en relaxte tussenstop tussen de grootheden Bromo, Tumpak Sewu en de Ijen. Chefkok Lisa leverde dagelijks topprestaties door het maken van heerlijke maaltijden. Grote kamers, een groene oase als tuin en een lekker zwembad maakten ons verblijf top.”

• Thalia Homestay Beoordelingsscore: 9

“Hele lieve host die erg behulpzaam was. De host heeft een goede trip voor ons naar ijen geregeld. En een scooter zodat we Banyuwangi konden verkennen Ook heeft de host een busje naar ons volgende hotel in bali geregeld Dit allemaal voor een goede prijs en prima qualiteit”

• Sumanas Homestay Ijen Beoordelingsscore: 9

“De host is zeer gastvrij. Het is een nette en fijne plek.”

• Java Turtle Lodge Meru Betiri Beoordelingsscore: 8

“Fijne bedden, ruime kamer. Tikkeltje muf. Klamboe aanwezig 👌🏼 halve buitendouche > lauwkoud water maar erg prettig desondanks. Mooie tuin en rustige vibe. Zeer lekker eten; altijd vers bereid!”

• Avrila Ijen Guest House Beoordelingsscore: 1

“Location, very close to the start of the Ijen trek.”

• Ndalem Mataram Beoordelingsscore: 8

“De vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel aan de receptie. Comfortabele kamer.”

• Kertanegara Premium Guest House Beoordelingsscore: 7

“Ligging was goed en in een betere wijk van Malang Vervoer naar Banyuwangi geregeld.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: East Java

gebaseerd op 14.815 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com