2. Hotelanmeldelser for Maldiverne
Kaafu Atoll Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Vista Beach Retreat Point fra anmeldelser: 9

"Det var godt"

• Maladiwa Beach & Spa Point fra anmeldelser: 9

"Flot hotel med sødt, smilende personale. Rigtig god mad i restauranten. Vi havde valgt halvpension, og det var vi meget tilfredse med. Aftensmaden bestod af frisk juice, suppe, salat og en hovedret."

• Club Kaafu Maldives Point fra anmeldelser: 5

"God air condition. God wifi. Beliggenhed i den rigtige ende af øen i forhold til affaldsafbrændingen."

• Kaani Beach Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Personalet var meget imødekommende og hjælpsomme Restauranten havde en morgenmadsbuffet som skiftede hver dag Stranden var lige foran hotellet"

• Season Paradise Point fra anmeldelser: 7

"Hotellet har en beliggenhed lige ud til stranden, og personalet er enormt søde og hjælpsomme! Man kan låne dykkerudstyr her gratis."

• Kaani Village & Spa Point fra anmeldelser: 8

"Super personale Fint til prisen"

• Beach Breeze and Spa Point fra anmeldelser: 8

"Ligger centralt og lige ved stranden"

• Pearl Sands of Maldives Point fra anmeldelser: 3

"Lige ved stranden"

• Nirili Villa Point fra anmeldelser: 10

"Enestående value for money! Stedet er nyrenoveret. Stor opgradering i forhold til det som vi bestilte ud fra billederne. Der blev stadig arbejdet på bygningen, da vi boede der, men der blev taget stort hensyn til os i forhold til larm osv. Der var lidt opstarts vanskeligheder med værelset med problemerne blev hurtigt løst. Vi boede her med stor tilfredshed i 9 nætter. Ejeren er meget flink og arrangerede to gratis middag og hjalp med tur samt transport. Hvis vi nogensinde kommer forbi øen igen, så vil vi bor her igen."

• h78 Point fra anmeldelser: 10

"Godt hotel til overnatning ved sen ankomst eller tidlig afgang til/fra Male"

De 30 bedste B&Bs og kroer i Kaafu Atoll

baseret på 25.403 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com