2. Opinions d'hotels de Japó
  3. Opinions d'hotels de Japó
Kanto Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• FL Hotel Asakusa Puntuació: 8

"Lloc molt tranquil i ben comunicat amb les estacions de tren i metro."

• the b ochanomizu Puntuació: 9

"Ubicació perfecta i habitacions de mida raonable per ser Tokyo. Bona relació qualitat-preu."

• "A prop de l'estació de tren, l'autobús de l'aeroport et deixa molt a prop, lloc tranquil."

• Ryokan Asakusa Shigetsu Puntuació: 10

"La localització és ideal per anar al temple proper i per anar o tornar de l'aeroport de Haneda. L'habitació de mida petita però normal pels estàndars japonesos i els futons molt còmodes. Hotel molt net i tranquil. Personal de l'hotel especialment atent, van rebre les nostres maletes que vam enviar amb missatger i les van deixar a l'habitació, ens van ajudar a pujar les nostres maletes i fins i tot ens van ajudar amb un paquet que havia d'arribar mentre erem a l'hotel però va arribar més tard. En definitiva, segurament ha sigut l'allotjament que més ha sobrepassat el que esperàvem."

• Tsukinoya Puntuació: 10

"Els hostes son encantadors! Una parella que han estat disponibles en tot moment i fins i tot ens han portat i recollit de l'estació de tren i a sopar."

• "Les vistes i els banys públics (onsen)."

• "La ubicació, està molt ben situat"

• Hakone Kowakien Hotel Puntuació: 5

"Instal·lacions noves Bo per viatjar en família, al costat de Yanussen, inclòs amb l’estada Menjar variat"

• Via Inn Prime Akasaka Puntuació: 10

"l'hotel estava molt net, tenien un espai per deixar les maletes, els empleats eren atents. la zona del bany era prou gran i comfortable."

• Hotel Zagakukan Puntuació: 4

"La dutxa"