2. Opinions d'hotels de Japó
  3. Opinions d'hotels de Japó
Kita Kanto Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Nikko Station Hotel 2 Puntuació: 8

"Esmorzar buffet gratuit inclos en el preu. Bona ubicació."

• "Atenció del personal increïble, té un petit sento excepcional per relaxar-se, opcions per menjar a l'espai o portar-ne de fora (taules). No vam poder-nos quedar a esmorzar però tenia molt bona pinta. Sobretot no us deixeu guiar per les fotos, és un hotel fantàstic. Hi havia yokatas gratuïts per portar per l'hotel."

• Oyado Ichifuji Puntuació: 9

"Es un establiment familiar amb un tracte molt proper, que tot i que no parlen gaire anglès s'interessen per a que estigui tot al teu gust."

• Sakahijiri Nikko Puntuació: 10

"La localització és molt maca i els onsen de l'hotel mateix són molt agradables. Vam estar molt a gust la nit que hi vam ser i ens hi haguéssim quedat més temps."

• "Personal immillorable, situació excel·lent, possibilitat de Onsen privat molt encertada. Instalacions molt be. Possibilitat de llogar e-bike al mateix hotel"

• Hatago Nagomi Puntuació: 8

"Les vistes al llac des de l'habitació. Habitació gran i confortable. Els sopars molt elaborats, molt bons. L'atenció del personal."

• "Habitació nova i àmplia. Els productes de cortesia molt bons i variats. Està al costat de l'estació i no gaire lluny del centre."

• Shima Yamaguchikan Puntuació: 7

"L'experiència de dormir en un espai tipic japonés: l'habitació enorme i molt bonica: tipica japonesa però, per als occidentals, molt incòmode perquè no hi estem acostumata: nivell de taules, cadires, piques del lavabo...molt baixetes i poc pràctic. Equipat amb roba còmode (kimonos) per a estar per les instal·lacions i els onsen que es separen per sexes. El preu de la nit inclou sopar i esmorzar Japonès. Personal molt correcte. I servei per enviar les maletes d'un punt A a un punt B pagant 1500 iens per equipatge."

• Nikko Senhime Monogatari Puntuació: 10

"Tot. Sobretot l’amabilitat"

• "Impresionant Onsen, el hostel molt bé the en general amb bones zones comunes i molts extres inclosos."

Els 30 millors hotels de Kita Kanto