2. Hotelanmeldelser for Montenegro
  3. Hotelanmeldelser for Kotor County
Kotor County Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Villa Nautica Point fra anmeldelser: 10

"Smuk udsigt, pool, rent værelse og generelt super hyggeligt område at bo! Det ligger lidt langt fra centrum, men hvis man kan lide at gå, så er turen derhen langs stranden vanvittig smukt og det værd."

• Sun Apartment Point fra anmeldelser: 8

"Dejlig terrasse med fantastisk udsigt. Lejligheden er stor og luftig. Fremstår ren og pæn. Vi var to hold afsted, så det var skønt med to badeværelser. Søde naboer. Vil gerne komme igen."

• Boutique Hotel Hippocampus Point fra anmeldelser: 6

"Lokation, personalet, tagterrassen, indretningen"

• S&I room Point fra anmeldelser: 9

"Perfekt beliggenhed og både værelset og badeværelset var meget rent"

• Hotel Splendido Point fra anmeldelser: 9

"Smuk beliggenhed ved Kotorbugten, direkte ved kajkanten. Udsigten fra værelse og strand/poolområde var bjergtagende og bedårende. Morgenmaden var fin og med både lokale lækkerier og frugt, muesli, æg og hvad man ellers kunne ønske sig. Vi havde værelse med en lille balkon ud mod Kotorbugten. Det var lige prikken over i'et."

• Mara Apartments Point fra anmeldelser: 10

"Alt ved opholdet var virkelig dejligt! Skøn lejlighed med en stor terrasse, som havde den flotteste udsigt over bugten. Perfekt sted at nyde sin morgenmad. Værten var rigtig sød og hjælpsom. Vi fik lov til at komme og parkere bilen inden check in. Vi fik anbefalet Pirat Bar, som har det bedste badested i Montenegro. Vi lå gratis jorden."

• KotorHostelito Point fra anmeldelser: 9

"Værten var nem at kommunikere med og ofte fysik tilstede. Vi fik et stort værelse selvom vi kun var to og badeværelset lå tæt på værelset. Beliggenheden er perfekt, tæt på Old Town, stranden og et indkøbscenter."

• Hotel Monte Cristo Point fra anmeldelser: 9

"Boede tæt på alt og fantastisk morgenmad. Meget hjælpsom personale."

• CENTRUM HOSTEL Point fra anmeldelser: 8

"Personalet var fantastisk og meget behjælpelige"

• Hotel Palazzo del Mare - Essenza Point fra anmeldelser: 10

"Stille og roligt lille hotel med en skøn beliggenhed"

De 25 bedste hoteller i Kotor County