Lac Blanc Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “prima kamer, heerlijk uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Sauna en zwembad waren een mooie toevoeging op het geheel”

• Hôtel Restaurant Domaine De Basil Beoordelingsscore: 10

“Leuk Hotel. Mooie locatie en vriendelijk personeel. Het eten was heel goed met vriendelijk personeel.”

• Hôtel Restaurant Domaine De Basil Beoordelingsscore: 8

“De ligging. Heel mooi. Leuke grote kamer met ook een sofa. Een terras gelijkvloers met ons hondje. Heel vriendelijk onthaal. PRACHTIG UITZICHT. Heerlijk ontbijt. Frigo met drank tegen betaling en microgolf. Tv”

• Hôtel Au Vieux Moulin Beoordelingsscore: 8

“De kamer was schoon en netjes. De medewerker was erg vriendelijk en sprak goed Engels en daardoor konden we goed communiceren. Het ontbijt vonden wij erg lekker; lokale producten waaronder baguette. We kwamen op dit hotel uit omdat het op onze route richting Italië ligt en het heeft een laadpaal voor elektrische auto’s(Oplaadpunt is openbaar dus kan iedereen er opladen).”

• Hôtel Restaurant Domaine De Basil Beoordelingsscore: 9

“Goede kwaliteit en goede service”

• Hôtel Restaurant Domaine De Basil Beoordelingsscore: 9

“Men heeft tevens een uitstekend restaurant met naar keus verrassend lekkere lokale gerechten.”

• “Mooie kamer, goed ontbijt”

• “Ontbijt was wat mager maar wellicht logisch gezien de lage bezetting op een wintersport locatie zonder sneeuw”

• Hotel Restaurant Du Faudé Beoordelingsscore: 8

“Ruime kamer. Wel beetje gedateerde inrichting. Goed bed. Vriendelijke personeel. Goede parkeergelegenheid. En tot 11 uur uitchecken geeft prettig gevoel van rust. Goed ontbijt.”

• Hôtel Restaurant Domaine De Basil Beoordelingsscore: 10

“Vriendelijke mensen! Aangenaam verblijf.”

De 5 beste hotels in: Lac Blanc