Lac Blanc Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Prachtig appartement van alle gemakken voorzien. De slaapkamers zijn groot genoeg. Bedden zijn prima. Heerlijk terras rondom de woning waar je heerlijk buiten kunt zitten. Amélie en Yanel zijn uitstekende gastvrouw en gastheer. We hadden geen wasrek voor de was. De volgende ochtend kwamen ze het direct brengen. Orbey is een prima uitvalsbasis voor de omgeving. Het heeft een bakker, supermarkt en een aantal restaurants.”

• NORDIQUES DE LA WELCHE Beoordelingsscore: 10

“Alle comfort in de midden van de natuur. Zeer rustig gelegen met fantastisch uitzicht”

• “Schoon en net appartement!”

• “Ligt tegen de heuvel met uitzicht over het dorp. Terras en volledig uitzicht vanuit de woonkamer. Comfortabel en schoon. Jacuzzi in de badkamer”

• NORDIQUES DE LA WELCHE Beoordelingsscore: 10

“De locatie”

• Gîte Les 4 Saisons Beoordelingsscore: 6

“Heel mooie locatie en fijne kamer.”

• Au Jardin de Lina Beoordelingsscore: 10

“Het appartement ligt in het dorp, vlakbij de bakker en een goed restaurant. Het appartement is van alle gemakken voorzien. Goed bed en er is een terras. Eigenaren waren zeer vriendelijk, taart stond al klaar en in de loop van de week was er ook nog een flammkuchén. De omgeving is prachtig, vanuit het dorp kun je mooie wandelingen maken. We hopen zeker nog eens terug te komen!”

• “Alhoewel we de gastvrouw en -heer niet persoonlijk hebben ontmoet, waren zij bijzonder vriendelijk in hun communicatie voorafgaand en tijdens ons verblijf. Ook lagen er uitgebreide suggesties uitgeprint voor ons klaar, afgestemd op de periode dat wij er verbleven. Het appartement is comfortabel, wat ook gold voor ons bed. Wij waren er met z'n tweeën, maar voor vier personen is het appartement ook zeer geschikt, in het bijzonder voor een gezin met twee kinderen.”

• Terre de Sapins Beoordelingsscore: 9

“De locatie in de bergen en het uitzicht. De studio is praktisch ingericht en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt en de traiteur service waren heel lekker.”

De 10 beste vakantiewoningen in: Lac Blanc

gebaseerd op 706 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com