3. Hotelbeoordelingen: Macedonië
Macedonië Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Perinthos Hotel Beoordelingsscore: 8

“Grote kamers, vriendelijk personeel en het diner in de avond was erg goed. Het zwembad bij het hotel is fijn om even in af te koelen en het heeft een grote bar.”

• Vourvourou Hotel Beoordelingsscore: 9

“Direct aan het strand”

• Anna Mare Luxury Apartments Beoordelingsscore: 9

“Van 1-7 juni 2024 verbleven we bij Anna Mare Luxury Apartments. We willen graag allereerst Spyros en de medewerkster van de facilitaire dienst danken voor hun gastvrijheid en vriendelijkheid. Spyros is sowieso alert en biedt je graag een heerlijke, verse koffie aan. We hadden een fijne kamer, voorzien van een fijn bed, goede keuken en badkamer. Er waren elektrische rolluiken, airco, goede WiFi en een balkon waar je een prachtig en breed uitzicht hebt over de gehele omgeving met landerijen, zwembad, de zee en met Sithonia op de achtergrond. ' S avonds kun je er met een mooie zonsondergang even heerlijk zitten met een drankje en wat lokale lekkernijen, voordat je naar een van de fijne restaurantjes kunt gaan. Met de auto binnen 5 minuten te bereiken. De gehele accomodatie is ruim, schoon en straalt een fijne rust uit. Het zwembad is schoon, de ligbedden zeer comfortabel en er liggen altijd schone handdoeken voor je op n bed. We hebben genoten van ons verblijf bij Anna Mare hier”

• Avalon Airport Hotel Thessaloniki Beoordelingsscore: 10

“Supervriendelijke ontvangst, prima bed, goed eten (zowel diner als ontbijt)”

• Palladium Hotel Beoordelingsscore: 8

“De kamer was fantastisch, mooi uitzicht over zee. Elke dag schoonmaak, schone handdoeken en schone lakens. Ontbijt meer dan voldoende en diner elke dag anders en heerlijk. Mooi zwembad en altijd ligstoelen beschikbaar. Goed onderhouden complex.”

• Egnatia Palace Hotel & Spa Beoordelingsscore: 8

“Uitstekende locatie en schoon”

• Irene's Resort Beoordelingsscore: 8

“Heel net hotel, goed onderhouden, mooie schone kamers en vriendelijk personeel. Heel attent ook: zodra je bij het zwembad ging liggen kwam er meteen iemand glazen water brengen. Lekker ontbijt. Uitgebreide kaart om ook te kunnen lunchen of dineren, maar daar hebben we zelf geen gebruik van gemaakt. Goede uitvalsbasis voor o.a. een bezoek aan de Edessa waterfalls. Dorpje Orma leuk horecaplein om te eten en bij Alotopipero in naastgelegen dorpje gegeten bij een top gastheer in de voortuin. Hij zei dat we de 1e Nederlanders waren die hem bezochten. Geweldig eten voor een spotprijs.”

• DEL REY Beoordelingsscore: 10

“Dicht aan het strand en relaxed zwembad met beide goeie service. Kamers waren top (sea side & pool side) beide ruime kamer, goeie badkamer en een ruime buiten ruimte. Personeel en bediening waren erg vriendelijk en alles was mogelijk!”

• Elies 33 Bio Retreat Beoordelingsscore: 10

“De rust , het uitzicht en de gastvrijheid en daarbij de comfortabele kamers ultiem vakantie gevoel”

• Blue Bottle Boutique Hotel Beoordelingsscore: 7

“De kamer mooi badkamer ok Goede matras”