2. Opinions d'hotels de França
  3. Opinions d'hotels de França
Manche Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• "Es un lloc molt tranquil, molt proper al Mont Saint Michel i decorat amb molt de gust."

• le coin des hirondelles Puntuació: 9

"Tot plegat ens ha agradat força"

• Studio Gypsy Puntuació: 8

"L'espai principal és molt confortable, amb un bany molt ampli i una mica de jardí."

• "Molt a prop de Mont Saint Michel que era l'objectiu de la nostra visita i amb aparcament ampli. Està una mica allunyat del centre del poble on hi han varies botigues de queviures, bars, restaurants, etc. ( amb cotxe dos o tres minuts ). Per nosaltres aquest fet no va ser cap inconvenient . L'espai ès ampli i està força net. La comunicaciò amb l'anfitrio va ser fluida i molt correcta.la"

• La Mouette Puntuació: 10

"Magnífica casa a Beauvoir, espai gran i diàfan, amb tots els equipaments necessaris a nivell ce cuina i bany, tot plegat molt funcional. La comunicació amb Karine va ser molt fàcil i ella, molt amable i proactiva. Els llits són molt còmodes i tot estava molt net. L'únic que em va saber greu és que només ens hi vam estar un dia (amb la de coses que hi ha per a fer per la zona, si ho arribem a saber ens hi hauríem estat més dies). En definitiva: 100% recomanable. Important incentiu afegit: La situació d'aquest lloc és perfecta per a visitar el Mont Saint-Michel. Molt a prop hi ha dos llocs de parking gratuit (cerqueu-los al Google Maps), a més de la carretera que porta a la zona de La Caserne, a on, si sou matinadors, també és fàcil trobar lloc per aparcar el cotxe gratis i, des d'allà, anar a peu a la presa o l'inici de la pasarel·la (o de les navettes que et porten gratis al MSM): només són 20-25 minuts caminant i t'estalvies la barbaritat que cobren els parkings P1 a P5 (des dels qual, segons com, també s'ha de caminar força, per arribar a les llençadores gratuites)."

• L'Hirondelle Puntuació: 10

"Ubicació, està ben equipat i els llits són molt còmodes."

• "La ubicació en un lloc tranquil, pero aprop de restaurants i de la parada de les llançaderes per anar a visitar el Mont Saint Michael. Tambè que tant a la cuina com al cuarto de bany i habia de tot lo necesari. Aparcament al mateix allotjament."

• "Modest, però suficient. Ubicat en un poble molt tranquil."

• "Tot,!!! una caseta molt acollidora."

• "Tot. Gite esplendida, espaciosa, decorada amb gust, molt ben equipada. Aparcament fàcil a la vora. Ens sap greu només haver estat una nit. Molt recomanable."

Els 30 millors apartaments i cases de vacances de Manche

A partir de 41.843 opinions de cases i apartaments de vacances a Booking.com