2. Opinions d'hotels de França
  3. Opinions d'hotels de França
Marais Poitevin Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "Personal MOLT amable i agradable. L'habitació estava molt neta. Viatgem amb moto i hem volgut posar els cascs de moto a damunt un armari al que, per por a la pols, vam passar abans un paper (hi havia zero pols). El parking inclòs genial. Les instal·lacions molt ben cuidades. Tot i que no en vam fer ús hi ha un dispensador d'aigua a recepció per si te'n vols dur a l'habitació."

• "És correcte per a dormir, bé de preu, una nit en ruta. Tranquil i silenciós."

• "L'atenció cordial a la recepció. Vam arribar cap a les 19h30 i ens van informar deseguida de les opcions per menjar i sobretot la fantàstica possibilitat de gaudir de la piscina d'aigua calenta sense cost adicional."

• So'Lodge Niort A83 Puntuació: 7

"L'habitació estava molt bé i neta. Llit molt comfortable."

• "És nou i acollidor"

• "Personal de recepció simpàtica i molt atenta. Llit ampla, net i habitació que dóna al jardí molt tranquil·la. Esmorzar molt bo."

• "És tranquil i net, ben situat i amb un bon bufet per esmorzar. Ideal per fer nit estant de ruta. El personal molt amable. Molt bon tracte amb les mascotes."

• "Habitacions molt funcionals, practiques i netes, el llit molt còmode. Hotel molt ben situat en una zona comercial a les afores del poble. En general tot perfecte. I el millor una noia que treballa a l'hotel (no sé el seu nom) acabava el seu torn sobre les 14h un divendres i va ser infinitament amable i ens va ajudar en fer el check in. Moltes gràcies per la teva amabilitat!"

• France Hôtel Puntuació: 10

"El personal molt atent i amable; l'habitació ampla i molt neta. La ubicació excepcional!"

• "Fàcil aparcament"

Els 25 millors hotels de Marais Poitevin