2. Hotellrecensioner MEX
  3. Hotellrecensioner MEX
Riviera Maya Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Alquimia Hotel Boutique Gästbetyg: 8

”Läget perfekt.”

• ”Ingen insyn i hotellrummet, snygga, moderna och rena rum med högt i tak.”

• Soho Playa Hotel Gästbetyg: 6

”Perfekt läge en gata ifrån huvudgatan, samtidigt var det väldigt lugnt.”

• ”Personalen var oerhört trevliga och vänliga. Vi hade bokat ett rum med havsutsikt på Booking.com, men vi fick ett rum på bottenplan med utsikt över några buskar och lite av huvudpoolen. Jag vet inte om det var fel hos Booking.com eller hos hotellet, men när vi påpekade detta så fick vi ett nytt rum, dock 3 dagar senare då alla rum var upptagna när vi checkade in, med utsikt. Tortuga-poolen var väldigt mysig och bra för barn. Jag älskade alla små gångar och naturen runt omkring. Det kryllade av djur vilket barnen tyckte var roligt! Utbudet av restauranger var bra, vi älskade framförallt foodtrucken med tacos!”

• ”Perfekt läge om man vill bo i stan. Mitt emot ADO busstation. Gästvänlig personal.”

• Hotel El Moro Gästbetyg: 10

”Trevlig personal. Nära till stranden. Nära till restauranger. Väldigt tyst.”

• ”Bra och nära till allt!”

• Punta Piedra Beach Posada Gästbetyg: 10

”Läget, precis vid beachen, familjerummet med två stora sängar och en bra frukost.”

• Hotel Colibri Beach Gästbetyg: 7

”Miljön och läget vid stranden. Härlig rogivande trädgård. Mysig musikunderhållning på em och goda drinkar. Underbart god frukost med olika valmöjligheter. Trevlig personal som serverade frukost. Härligt med hängmattan på balkongen . Vi hade rum med havsutsikt.”

• ”Jätte fin lägenhet”

De 30 bästa hotellen i Riviera Maya