2. Hotellrecensioner MEX
  3. Hotellrecensioner MEX
Riviera Maya Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Artec Studios Gästbetyg: 9

”Välutrustat kök, trevlig trädgård och pool, cykelparkering på innergården, väldigt prisvärt.”

• PLAYA SUITES apartment Gästbetyg: 6

”Fin lägenhet och bekväma sängar, AC mm Vi bokade samma dag som vi anlände. Lägenheten var då inte städad men gjordes medan vi väntade.”

• ”Läget var bra, nära 5 avenida och stranden. Trevlig takpool, litet men funktionellt gym. Fin lägenhet. Smidig incheckning. Smart-TV finns, och basic köksutrustning. Nära till större mataffär.”

• Casa de Piedra Tulum Gästbetyg: 10

”Riktigt bra lägenhet på 72 kvm. Två olika pooler på taket. Riktigt fräscht och personalen var väldigt trevligt och kunde prata bra engelska!”

• ”Allt var jättebra! Läget var fantastiskt, precis vid stranden och centrum med butiker och restauranger. Stor terass med matplats, hängmatta och solstolar mot havet, bra AC, smart-TV och ett välutrustat kök där det fanns vatten i kylen, lite snacks, snabbkaffe med mera. Värden var jättetrevlig och var mån om att jag hade kommit fram och in i huset ordentligt, kodbox till nycklarna och fick bra instruktioner och bilder för att hitta rätt. Återvänder mer än gärna! <3”

• ”Bra läge ! Nära till stranden och restauranger”

• ”Fin studio med allt jag behövde på plats och inom gångavstånd. Stor supermarket rakt över gatan, cykeluthyrning strax utanför och pool på taket. Det var visserligen byggnadsarbete precis utanför min balkong men det störde mig inte nämnvärt eftersom jag cyklade till stranden på fm och kom tillbaka på em när det var tyst igen”

• Miranda Beach Gästbetyg: 7

”Fick tips på bra restauranger och playa. Även om du pratar spanska prata med värden du får dom bästa tipsen och hur du skall lösa dina problem när du är på plats det var en miss vi gjorde när vi förlorade 20 000 svenska kronor, en månads arbete för mig. Det var på tvättinrättningen smartclean tvätta inte där.”

• Huaya Camp Gästbetyg: 9

”Vacker plats mitt i storstaden.En Oas🤩”

• Mistiq Gardens Gästbetyg: 1

”Själva hotellet var jätte fint ! Ta inte rum 306 vi hade upplevt värsta vecka . Vi hade strömavbrott nästan varje dag . Vi hade ingen vatten samt ingen hjälpte till med att byta rummet . Resten av hotellet hade el förutom oss . Vi har inte fått någon kompensation för vistelse . Ägare bryr sig inte och försökta ljuga hela tiden att problemen var i Tulum inte i deras hotel eller elskåp .”

De 30 bästa semesterboendena i Riviera Maya

baserat på 62 591 recensioner för semesterboenden på Booking.com