2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Regio Middellandse Zee (Turkije)
Regio Middellandse Zee (Turkije) Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Sunny Villa Belek Beoordelingsscore: 10

“Het zwembad”

• Sofia Residence Beoordelingsscore: 9

“Comfortabel appartement, schoon, met alles erop en eraan (keukengerei, horren voor de ramen, koelkast&vriezer, föhn, genoeg handdoeken), heerlijke douche, goede nachtrust in een comfy bed, fijn zwembad met heel veel leuke zitjes, heel rustig door een beperkte bezetting gedurende ons verblijf, prima ontbijt, vlak bij winkels en prima restaurantjes, 5 minuten rijden van het strand, genoeg te doen op korte afstand rijden; je bent zo in Antalya.”

• Terra Rossa Beoordelingsscore: 1

“Op foto leek alles perfect dan de realiteit!”

• Casamax Suites Beoordelingsscore: 9

“Alles is heel schoon, nieuw en modern. Het personeel is vriendelijk en super behulpzaam. De prijs is goed. Smart tv. Goede Wi-Fi. Goede douche.”

• Aria Riva Apart Hotel Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijk en behulpzaam personeel. Erg schoon. Locatie is perfect en het welnesscentrum ook erg fijn. En ontbijten kun je tot 11 uur en je kunt iets kiezen van de kaart.”

• Wolf Suites Beoordelingsscore: 8

“Mooi, schoon appartement, zag er verzorgd uit. We bleven er één nacht. Ontbijt was ook goed verzorgd. Vriendelijk en behulpzaam personeel.”

• Glory Life by AntalyaSuites Beoordelingsscore: 7

“Mooie accomodatie en netjes onderhouden. Het zwembad is ook fijn. Locatie is goed, je moet niet verwachten dat er veel restaurants in de buurt zijn. Die kun je wel bereiken met de bus, taxi of als je een huurauto hebt gehuurd. Hierdoor is het wel lekker rustig.”

• World Cities Residence Beoordelingsscore: 8

“Wij waren er in mei 5 dagen. Zeer vriendelijke en behulpzame beheerder. Alles was schoon en comfortabel. De kamer had alles wat je nodig had. Als we iets nodig hadden, werd het verstrekt toen we erom vroegen. We hebben genoten van ons verblijf.”

• Musti Apart Hotel Beoordelingsscore: 9

“Erg vriendelijke mensen. De eigenaar was heel toegankelijk. Een echte gastheer.”

• Trend Suites Beoordelingsscore: 10

“Nogmaals deze hotel geboekt. En weer dik tevreden over alles!”