2. Opinions d'hotels de Itàlia
  3. Opinions d'hotels de Itàlia
Murgia Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• "Molt bona acollida de part dels propietaris. Ens van obsequiar amb molts productes: oli, vi, pasta, dolços....L' entorn és fantàstic i el trullo molt autèntic i ben cuidat. També molt ben equipat."

• "L'apartament es ampli, amb dos balcons i amb mota llum, està situat al costat d'un gran parc, amb botigues a prop i a 10 minuts a peu del centre històric que es mot interessant. L'aparcament al carrer al mes de maig va ser fàcil."

• Tipico Resort Puntuació: 10

"La onda del trulli. Espectacular"

• "És un apartament renovat fa poc amb molt de gust i ple de detalls. Està molt ben equipat. Té rentadora i assecadora. L'habitació, que està en un segon nivell, és àmplia i el llit confortable. Els propietaris van ser molt amables i van estar pendents en tot moment d'allò que ens feia falta. Està a cinc minuts a peu del centre històric de Martina Franca. Es pot aparcar gratuïtament al mateix carrer i pels carrers del voltant. No vam tenir mai problemes. La major part de dies vam poder aparcar davant mateix de l'apartament. L'únic dia que pot ser més difícil és el dimecres, que és quan hi ha el mercat setmanal molt a la vora. Té un supermercat a dos minuts a peu. L'apartament és en uns baixos i no hi ha gaire claror natural, però malgrat tot és acollidor i per a nosaltres va ser un lloc perfecte."

• B&B Cardone Puntuació: 9

"Molt tranquil i molt ben equipat"

• "Tot. L’apartament és més maco que a les fotos, les persones que s’encarreguen molt amables, predisposades, atentes i molt bona comunicació."

• Edoné Puntuació: 9

"El poble que es preciós, la situació, aprop de tot, tant la cuina com el bany i l’habitació eren còmodes. L’apartament estava aprop de l’aparcament gratuït. I per sobre de tot, la Terrassa!!! Es veritat que queda just a sobre de la vivenda i que cal pujar-ho tot per unes escales de pedra antigues, pero quin gust esmorzar allà dalt, tot mirant l’església!! Locorotondo es un poble molt bonic, amb tots els serveis pero sense ser massa gran ni massificat"

• Storm Sonic House Puntuació: 10

"Absolutamente tot."

• Charming Trulli Puntuació: 7

"Estar en un Trulli té el seu encant. Aquest està ben reformat i adaptat. Net i polit. És petit però suficient. Els llits són bastant còmodes. I l’apartament és acollidor i càlid. Una bona experiència!!"

• Trullo Chiancola Antica Puntuació: 7

"La ubicació és perfecte per gaudir de la localitat autentica. La casa és gran, molt senzilla però amb lo bàsic. I afegiria un microones al tractar-se d'un apartament turistic"

Els 30 millors apartaments i cases de vacances de Murgia

A partir de 141.876 opinions de cases i apartaments de vacances a Booking.com