2. Opinions d'hotels de Islàndia
  3. Opinions de cases i apartaments de Islàndia del Nord
Islàndia del Nord Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• Hvammstangi Hill Homes Puntuació: 8

"Molt nou, acollidor i calentet"

• Fagrabrekka Private Room Puntuació: 10

"Antiga granja o casa típica de la zona convertida en guesthouse. A prop de la ring road pero suficientment lluny com perquè no molestés. Cuina ben equipada i molt gran, sala d'estar molt acollidora. Habitació molt gran i comode i amb molt bones vistes (vam poguer gaudir de les Aurores Boreals des de l'habitació). Vam coneixer el propietari, molt amable. Va deixar la casa en mans del housekeeper, també molt amable, va afavorir en crear un clima agradable i familiar entre els hostes. Ens vam trobar com a casa."

• Skútustadir Guesthouse Puntuació: 9

"Habitació comfortable i personal amable"

• Hvammstangi Cottages Puntuació: 10

"Molt confortable. Es va donar la casualitat de que vam poder veure aurores boreals des del mateix allotjament."

• "els estris de cuina eren de bona qualitat!"

• E18 Apartments Puntuació: 10

"Auto check in fàcil, a l'hora que vulguis. Amb pàrking gratis i ubicació al centre d'Akureyri. Instal·lacions molt ben cuidades i completes. Recomanable!"

• Hvammstangi Cottages Puntuació: 10

"La facilitat per fer el check in i el check out i la ubicació. Els llits eren també còmodes per ser una llitera."

• K16Apartments Puntuació: 7

"Està ben equipat."

• Cottage - two bedrooms Puntuació: 10

"Casa neta, equipada i espaiosa. Lloc precios."

• Steinaskjól Apartments Puntuació: 8

"Al centre de la ciutat, però va costar identificar-lo. Apartament net i espaiós, amb el necessari per cuinar"

Els 30 millors apartaments i cases de vacances de Islàndia del Nord

A partir de 34.485 opinions de cases i apartaments de vacances a Booking.com