2. Opinions d'hotels de Brasil
  3. Opinions d'hotels de Brasil
Northern Brazil Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "El tracte del personal i la tranquilitat"

• Hotel Colors Manaus Puntuació: 8

"Són molt agradables i t'ajuden amb tot el que necessites"

• Grand Center Hotel Puntuació: 6

"Ubicació"

• Hostel Manga Rosa Puntuació: 7

"Ubicació bona i personal molt amable"

• ibis Manaus Aeroporto Puntuació: 10

"Típic hotel europeu funcional però amb un punt més pel disseny. Molt bonic i acollidor. Modern. L'habitació és d'una mida justa amb un molt bon llit. Bon lavabo amb aigua calenta. A la planta baixa hi ha un futbolí. Restaurant molt pràctic per sopar. Molt bo. Està a 3 minuts en taxi des de l'aeroport i al voltant no hi ha cap tipus de servei. Era ideal pel que nosaltres volíem però no és pràctic per visitar Manaus."

• Hotel Açay Puntuació: 8

"Bona relació qualitat preu. Confortable."

• "-"

• Local Hostel Manaus Puntuació: 10

"La seva situació a 2 minuts caminant de l'Òpera va ser perfecte per a nosaltres. Al voltant hi ha molts restaurants. L'habitació era enorme i molt pràctica. El lavabo també, amb aigua calenta. La zona de recepció és excepcional, amb un gran sofà on vam poder esperar durant hores a que el nostre vol sortís a les 2 de la matinada. Algunes nits serveixen sopars, a nosaltres ens va tocar la nit de les hamburgueses, però la primera nit no oferien res i ens vam quedar sense sopar. Als matins ofereixen esmorzar de pagament i està molt bé. Vam fer la bugada. Vam donar la roba i al cap de 4 hores ja la teniem neta i seca. Petita piscina molt pràctica."

• Hotel Girassol Plaza Puntuació: 8

"Desayuno es excelente Las habitaciones estaban bien"

• Hotel Farol da Barra Puntuació: 3

"Localitzacio"