Mercantour Nationaal Park Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Maison d' hôtes Tranquyl Beoordelingsscore: 8

“Prima, schone, rustige locatie op loopafstand van restaurants. Lekker ontbijt met locale producten ( kaas en jam).”

• Chambre aux Gorges de Daluis Beoordelingsscore: 9

“gastvrijheid”

• Hotel des Etrangers Beoordelingsscore: 10

“Het hotel is al een vrij oud gebouw maar geeft een zeer romantische gevoel met authentieke accenten. De eigenaar van het hotel is zeer vriendelijk en bovendien een uitstekende kok. Ik heb er heerlijk gedineerd. Het ontbijt was goed verzorgd.”

• “Super toffe eigenaar! Was alleen met m’n motor en in de avond gezellig gegeten met de eigenaresse en haar zoon. Super relaxed allemaal en en prachtige locatie! Eten was ook top. Aanrader!!”

• La baieta Beoordelingsscore: 8

“De dame van de chambre d'hôtes was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze haalde mij zelfs op tijdens het wandelen omdat er op een gegeven moment te veel sneeuw lag. Het diner wat ze bereid had, was erg smaakvol. De douche en de badkamer zijn prima. De gemeenschappelijke kamer is simpel maar voldoet prima.”

• “Enorme gastvrijheid”

• Hotel des Etrangers Beoordelingsscore: 9

“Super leuk, knus hotel. Op een gave lokatie. De eigenaar kookt zelf een menu. Je kan voor een schappelijke prijs mee eten. De eigenaar doet alles om het de gasten naar de zin te maken.”

• CHALET DON PAPA Beoordelingsscore: 8

“De eigenaren waren zeer behulpzaam en lieten mij gebruik maken van hun keuken om mijn avondeten klaar te maken. In de lente is de buitenkeuken namelijk nog niet open. Optioneel ontbijt was goed verzorgd. Kamers, badkamers schoon en praktisch. Bed prima.”

• “De ontvangst door de eigenaar. Het diner was samen met alle hotelgasten aan een grote tafel. Erg gezellig, Het was opeens geen hotel meer.”

• Hotel des Etrangers Beoordelingsscore: 8

“prima ontbijt beetje jammer dat het vaak alleen zoetigheid is”

De 20 beste B&B's en herbergen in: Mercantour Nationaal Park

gebaseerd op 6.329 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com